بهزی

جست‌وجو

مرکز فروش شیر خشک اسکیم

زمان مطالعه 1 دقیقه

مرکز فروش شیر خشک اسکیم

شیر خشک اسکیم که در کارخانه های بزرگ تولید می شوند توسط مراکز فروش عمده به مشتریان داخلی و صادراتی عرضه می شود. مراکز فروش شرکت های پخش بزرگی هستند که تجار با سهولت می توانند در خواست خود را از 1 تن تا 500 تن سفارش داده و با قیمت بسیار مناسبی در کمترین زمان محصولات خود را تهیه نمایند.

مراکز فروش به دلیل ارتباط مستقیمی که با تمامی کارخانه های تولید شیر خشک اسکیم دارند و فروش بالایی را رقم می زنند، قیمت ها را سرشکن کرده و با نازلترین قیمت و کیفیت بالا، طبق نیاز مشتری محصول مورد نظر را تهیه می نمایند.

خصوصیات شیر خشک اسکیم

شیر خشک اسکیم دارای خصوصیاتی نسبت به شیر خشک پرچرب است که در این مطلب به چند ویژگی آن اشاره می کنیم.

1: شیر خشک اسکیم دارای حلالیت بالایی است و خیلی سریع در آب، چایی و قهوه حل می شود

2: این محصول رنگ سفید تری نسبت به شیر خشک پرچرب دارد

3: استفاده از این محصول برای تمامی سنین مشکلی ندارد البته کسانی که به لاکتوز شیر خشک اسکیم حساسیت دارند می توانند از شیر خشک بدون لاکتوز استفاده کنند.

4:ماندگاری شیر خشک اسکیم از یک سال تا سه سال متغیر است و این یک مزیت بالا به حساب می آید.

5: شرایط نگهداری شیر خشک اسکیم بسیار آسانتر از شیر خشک پرچرب است.

6: با مصرف روزانه شیر خشک اسکیم دچار اضافه وزن نمی شویم زیرا چربی شیر از قبل گرفته شده، این محصول بیشتر مورد توجه ورزشکاران قرار دارد.

قیمت شیر خشک اسکیم

قیمت شیر خشک اسکیم

پارامترهایی برای تعیین قیمت شیر خشک اسکیم وجود دارد. یکی از آن پارامتر کیفیت این محصول است. کیفیت مهمترین عامل در قیمت گذاری شیر خشک اسکیم است. مورد دوم تعیین کننده قیمت شیر خشک اسکیم، تناژ درخواستی این محصول از طرف تجار و مشتریان است. خرید حجم بالای این محصول باعث پایین آمدن قیمت می شود.

یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت، درصد پروتئین شیر خشک اسکیم است. درصد های بالا، قیمت را افزایش داده و بالعکس، هر چه پروتئین محصول بالا باشد قطعا قیمت آن هم افزایش می یابد.

موضوع دیگر قیمت شیر خام است که هر یک یا دو سال افزایش می یابد. قیمت شیر خام تاثیر مستقیم بر روی قیمت شیر خشک اسکیم دارد. علاوه بر تمامی موارد، تاثیر نرخ ارز بر روی محصولات است. بالا رفتن قیمت ارز سریعتر از موارد دیگر می تواند ثبات قیمت شیر خشک را بر هم بزند.

اما تمامی این موارد با ثبت سفارش در مرکز فروش شیر خشک اسکیم قابل حل است. درخواستهای فراوانی از سمت مشتریان در مرکز فروش شیر خشک اسکیم ثبت می شود و همین علت باعث کاهش قیمت نهایی این محصول می گردد.

چنانچه قصد خرید، سفارش و استعلام شیر خشک اسکیم را دارید می توانید با مشاورین این مرکز فروش ارتباط بگیرید

تماس: +989185819170

واتساپ:+989185819170

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.