بهزی

جست‌وجو

آشنایی با انواع کفش فوتسال

زمان مطالعه 1 دقیقه

آشنایی با انواع کفش فوتسال

❇️ کفش‌های دست دوز ❇️

این کفش‌ها از جنس چرم یا مصنوعی ساخته شده‌اند و از نظر طراحی، شبیه به کفش‌های فوتبال هستند. طراحی این کفش‌ها از آن دسته است که بالای کفش آن‌ها از قطعات چرمی دست دوز تشکیل شده است. بنابراین، این کفش‌ها بسیار انعطاف پذیر بوده و باعث تسهیل در حرکت بازیکنان می‌شوند.

❇️ کفش‌های تورف ❇️

کفش‌های تورف یا کفش‌های چرمی فوتسال، از جنس چرم ساخته شده‌اند و برای بازی در سطح‌های کاهی و کوتاه سبزه استفاده می‌شوند. طراحی آن‌ها بر اساس شرایط سطح بازی به گونه‌ های مختلفی دسته بندی شده است.

❇️کفش‌های سالنی❇️

این نوع کفش فوتسال برای بازی در سالن‌های بزرگ و بازیکنان حرفه‌ای طراحی شده‌اند. این کفش‌ها از جنس پارچه یا مصنوعی ساخته شده‌اند و دارای سطح زیری مناسبی برای کنترل بیشتر توپ هستند. برای بازیکنانی که در سطح بالایی بازی می‌کنند و به دنبال کنترل بیشتر توپ هستند، کفش‌های سالنی یک انتخاب خوب است.

❇️کفش‌های ترکیبی❇️

کفش‌های ترکیبی یا کفش‌های چند منظوره، برای بازی در سطح‌های مختلفی طراحی شده‌اند. این کفش‌ها دارای سطح زیری مناسبی برای بازی در سطوح مختلف هستند، اما نه به اندازه کفش‌های تخصصی. این نوع کفش فوتسال برای بازیکنانی که به دنبال یک کفش چندمنظوره هستند، مناسب است.

❇️کفش‌های تناسبی❇️

کفش‌های تناسبی یا کفش‌های سفید و چسبنده، در واقع کفش‌های فوتسالی هستند که برای مسابقات ورزشی رسمی طراحی شده‌اند. این کفش‌ها با اندازه و شکل ویژه‌ای برای بازیکنان حرفه‌ای ساخته شده‌اند و برای بازی در سطح‌های سالن و بازی‌های رسمی بسیار مناسب هستند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.