بهزی

دستگاه های تصفیه آب الکترو مغناطیسی

زمان مطالعه 1 دقیقه

دستگاه های تصفیه آب الکترو مغناطیسی

طراحی و ساخت دستگاهای تصفیه آب الکترو مغناطیسی شرکت دانش بنیان و فناور محور مادصنعت بیستون، نتیجه سالها تجربه و تحقیق ونوآوری جمعی از متخصصان ایرانی حوزه آب درسطح بین الملل میباشد که موجب تحولات شگرف در صنعت تصفیه آب و توسعه موارد استفاده گسترده در تصفیه آب با روش الکترو مغناطیس در دنیا همجنین ثبت اختراع گردیده است.

مزایا و وجه تمایز نسبت به موارد مشابه:

_کلیه دستگاها بطور دقیق و کاملا علمی بواسطه داده های اولیه بر حسب نوع مصرف ، آزمایش و آنالیز آب ، طول مسیرجریان آب و... طراحی و تولید میگردد.

_طراحی اختصاصی جهت مصارف آشامیدنی ، صنعتی، تاسیسات، کشاورزی و دامپروری، آبزیان ،استخر و سونا.

_عدم نیاز به کیت الکترونیک ،سیم و کابل و برق و باطری بدلیل استفاده از چندین تکنولوژی روز دنیا در طراحی دستکاه.

_استفاده از آلیاژهای خاص در ساخت دستگاه و کنترل دقیق عناصر آب.

_عدم نیاز به فیلتر و تعوض فیلتر و تعمیر و نکهداشت.

_عدم دور ریز آب و پساب.

_ عدم ایجاد مقاومت و تاثیر در دبی آب.

_ عدم نیاز به برق و باطری و سیم و کابل.

_ عمر طولانی دستکاه و عدم افت توانایی.

_ سه سال وارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش .

_ ضمانتنامه معتبر بهمراه مهر و امضا شرکت .

_ تعهد شرکت به کارایی و کاربرد مطلوب ورضایت کامل مصرف کننده بواسطه طراحی دقیق و علمی تمامی محصولات.

تفاوت مغناطیس و الکترو مغناطیس و مزایا :

استفاده مغناطیس در پردازش آب بدلایل مختلف از جمله عدم تداوم و خنثی شدن مگنت ها ، پوشش دهی مقطعی و محدوده کوتاه ، محدودیت در طراحی دقیق میدان مغناطیسی عدم نتیجه مطلوب در فرایند را ایجاد میکند.
در روش الکترومغناطیس بدلبل القائ جریان الکتریسیته مشکل تداوم مگنتها برطرف گردیده و برخی از سازندگان با جایگزین کردن سیم پیچ و کیتهای الکترونیکی بجای مگنت تا حدودی مشکلات روش مغناطیسی را برطرف نموده اند هرچند تغذبه سیم پیچ ها و مدارات الکترونیکی توسط سیم و کابل و جریان الکترکیی ، خود مشکلات ومحدودیت هایی در مصارف مختلف در بر دارد.

خواص و مزایای تصفیه آب الکترومغناطیسی:

تصفیه آب به روش الکترومغناطیسی دارای خواص بسیار زیادی است ، استفاده از آن درتمام موجودات زنده از انسان گیاهان وجانوران باعث بهبود کیفیت رشد و جذب بهینه منابع غذایی ، تنظیم PH ، کمک به بهداشت و درمان بواسطه پاستور شدن آب میگردد
همچنین در صنایع بدلیل هزینه خرید اولیه پایین ، جلوگیری از ایجاد رسوب و جرم و پاکسازی رسوبات بجا مانده از قبل ، و عدم نیاز به تعویض فیلتر و نگهداشت عدم دور ریز آب و... کار برد بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

نحوه عملکرد الکترو مغناطیس :

یک مولکول آب شامل یک اکسیژن و دو هیدروژن است. H2O. به طور ساده، اکسیژن به عنوان یک عنصر منفی عمل می کند، در حالی که هیدروژن به عنوان یک عنصر مثبت عمل می کند. مولکول های آب به تنهایی حرکت نمی کنند. آنها با سایر مولکولها به دلیل جذب هیدروژن مثبت یک مولکول به اکسیژن منفی دیگری، خوشه هایی را تشکیل می دهند.

آبهای معمولی دارای خوشه های مولکولی هستند که به طور فشرده بیکدیگر جذب شده اند مانند خوشه انگور، این نوع جذب شلوغ و غیرمنظم به سموم و آلاینده ها و مواد معدنی اجازه می دهد تا درون خوشه مولکولی آب حرکت کنند و در نتیجه آب را آلوده و دارای جرم و رسوب سازند.

زمانی که میدان مغناطیسی به آب معمولی اعمال می شود، خوشه های مولکول آب بسیار کوچک شده و ساختار مولوکولی آب از خوشه ای به تکی و بسیار منظم تبدیل میگردد و در نتیجه میکروبها و باکتری ها از ببن رفته و هیچ گونه جرم و رسوبی نیز تشکیل نمیشود.

کشف آب مغناطیسی

آب مغناطیسی، اولین بار توسط فردی روسی به نام رابرت کرل در دهه 1940 کشف گردید و در مطالعات بعدی، کارشناسان پی بردند که با قراردادن یک مغناطیس روی لوله آب قبل از ورود به سیستم تصفیه و مصرف، می‌توان سختی آب را به طور قابل توجهی کاهش داد.
از آن زمان به این سو، بسیاری از مطالعات جدی در خصوص خواص آب مغناطیسی و کاربردهای آن در سلامتی و صنعت انجام شده است.

آب مغناطیسی در درمان:

امروزه در اکثر نقاط دنیا آب مغناطیسی به عنوان یک روش درمانی و پیشگیری از بیماری‌ها، کاربردهای گسترده‌ای دارد. در سال‌های اخیر، تحقیقات زیادی در خصوص خواص و کاربردهای آب مغناطیسی در دانشگاعای مطرح دنیا انجام شده و مقالات بسیاری هم به ثبت رسیده است.

خواص درمانی آب مغناطیسی

یکی از کاربردهای مهم آب مغناطیسی ، درمان بیماری‌های مفصلی و عضلانی است. دانشمندان محقق در علوم انسانی معتقدند که استفاده از آب مغناطیس در برنامه غذایی و استحمام می‌تواند به کاهش التهابات پوستی و درد مفاصل و عضلات و درمان بیماری های صعب العلاج کمک کند. همچنین، آب مغناطیسی به عنوان یک روش در کمک به بازسازی بافتهای بدن بعد از جراحی‌ وبهبود زخم نیز استفاده می‌شود،
همچنین به عنوان یک راه حل برای مشکلات گوارشی مانند زخم معده و روده، سوء هاضمه و اسهال مورد استفاده قرار می‌گیرد. آب مغناطیسی می‌تواند به کاهش التهابات در دستگاه گوارشی و بهبود عملکرد آن نیز کمک کند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.