بهزی

جست‌وجو

آشنایی با ابزارآلات صنعتی بادی

زمان مطالعه 1 دقیقه

آشنایی با ابزارآلات صنعتی بادی

نمونه از انواع ابزارآلات صنعتی در بازار موجود هستند که توسط انرژی باد یا هوای فشرده کار می کنند. این نوع از وسایل صنعتی استهلاک کمتری نسبت به دیگر انواع ابزارآلات دارند. از این رو استفاده از آنها در کارخانه های بزرگ بسیار رایج است. در لیست زیر به تعدادی از کاربردی ترین ابزار بادی مورد استفاده در صنایع پرداخته شده است:

❇️میخکوب بادی❇️

این ابزار پنوماتیک همانطور که از نامش مشخص است، برای کوبیدن میخ کاربرد دارد. امروزه استفاده از این ابزار در صنایع، جایگاه چکش های دستی شده است. در صنایع کابینت سازی، مبل سازی و نجاری از این ابزار استفاده می شود.

❇️پیستوله بادی❇️

این پیستوله ها محتویات داخل خود را با فرآیند مکش و دمیدن هوا، به محیط می پاشند. استفاده از این ابزار بادی در صنایع رنگ و ابزار از کاربردهای بسیاری برخوردار است. با استفاده از این محصول می توانید متریال های مختلف را رنگ کاری کنید.

❇️کمپرسور باد❇️

کمپرسور هوا یکی از اصلی ترین تجهیزات راه اندازی ابزار پنوماتیک است. این وسیله موجب کاهش حجم باد می شود. همچنین با ایجاد انرژی مکانیکی، استفاده از تجهیزات بادی را فراهم می کند.

❇️دستگاه پولیش بادی❇️

این ابزار کارآمد فرآیند پولیش کاری قطعات کار و اجسام مختلف را انجام می دهد. همچنین خط و خش های موجود بر سطوح را با استفاده از این ابزار می توان از بین برد. از این تجهیزات در صنایع صافکاری، رنگ کاری و موارد مشابه استفاده می شود.

❇️منگنه کوب بادی❇️

از ابزارآلات فنی است که در صنایع کاربردهای زیادی دارد. برای اتصال دو جسم به یکدیگر، می توان از این ابزار استفاده نمود. وجود این محصول در صنعت چوب و نجاری کاربردهای بسیاری دارد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.