بهزی

جست‌وجو

اصلی ترین نکات در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

اصلی ترین نکات در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

طراحی ساک دستی یکی از روش‌های تبلیغاتی امروزی می باشد که بسیار کاربردی و البته پربازدید می باشد. همان طور که می دانید، رقابت گسترده ای که در میان کسب‌وکارها صورت گرفته باعث شده تا تبلیغات هرچه بیشتر مورد توجه صاحبان این کسب‌وکارها قرار گیرد. امروزه برای معرفی یک کسب و کار روش های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که البته برخی از از هزینه بالایی نیز برخوردارند. در این میان، طراحی ساک دستی یکی از روش های تبلیغاتی می باشد که علاوه بر کاربرد بالایی که دارد، از هزینه مناسب ترین نیز برخوردار است.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی در گذشته

استفاده از ساک دستی در قدیم و زمان نیز بوده است اما نه به شکل های امروزی. همان طور که می دانید، حمل و نگهداری از محصول یکی از هدف های طراحی این ساک ها می باشد. برای مثال در گذشته از ساک های دستی جهت حمل وسایل استفاده می کردند. در این دوره همچنین جهت نگهداری و حمل زیورآلات از ساک های دستی ابریشمی استفاده می کردند. طبق تاریخچه ساک دستی تبلیغاتی، برای اولین بار در دهه 1990 از لفظ ساک دستی استفاه شد. بعد از این دوره، رفته رفته با گسترش تبلیغات، دنیای مد و… صاحبان کسب و کار ها دریافتند که می توانند با استفاده از ساک های دستی با یک تیر دونشان بزنند. یعنی علاوه بر کسب رضایت مشتریان، نام تجاری خود را نیز به اشتراک بگذارید.

اصلی ترین نکات در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

هدف از طراحی ساک دستی تبلیغاتی، علاوه بر حمل و نگهداری محصول، به اشتراک گذاری نام تجاری مد نظر شما می باشد که بی شک در این میان، یک ساک دستی مناسب و با کیفیت، از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود. اما اصلی ترین نکاتی که در فرایند طراحی ساک دستی باید مد نظر داشته باشید عبارتند از:

رقبای خود را بررسی کنید

یکی از نکاتی که در طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید مد نظر داشته باشید، رصد کردن لحظه ای رقبای خود می باشد. ساک دستی شما زمانی می تواند جلب توجه کند که با دیگر محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. برای مثال شما می توانید نقاط ظعف طراحی رقبای خود را مد نظر داشته و از آنها پرهیز کنید. یا با برسی طراحی های آنها، طراحی متفاوت تری پیاده کنید.

مشارکت کنید

همفکری کردن تاثیر بسازی بر روی نتیجه کارها دارد. برای این منظور پیشنهاد ما به شما در طراحی ساک دستی، همکفری با همکاران خود می باشد. شما می توانید از ایده های دیگران استفاده کنید. ایده پردازی یکی از شگرد هایی می باشد که تاثیر زیادی بر روی طراحی ساک دستی دارد. برای این منظور شما می تواند با جمع کردن و نتیجه گیری از ایده های دیگران، بهترین طراحی را بر روی ساک دستی مورد نظر پیاده کنید.

به حجم و فونت نوشته ها توجه کنید

ساک دستی شما باید متناسب با محصولی باشد که برای آن طراحی شده است. متناسب و بادوام بودن یک ساک دستی باعث جلب رضایت افراد از خرید می شود. همچنین شما باید درنظر داشته باشید متن های نوشته شده بر روی ساک دستی باید از فونت مناسبی برخوردار باشند تا خواندن آنها راحت و خسته کننده نباشد.

از لوگوی مناسبی استفاده کنید

رغبت افراد برای خواندن متن های طولانی بسیار کم است. شاید طراحی شما بسیار زیبا و چشم نواز باشد اما افراد توجه ای به متن نوشته شده بر روی آن نکنند. برای این کار شما می توانید از لوگوی شخصی شرکت خود استفاده کنید. درج این لوگو بر روی سایت با اندازه و رنگ مناسب، باعث ذخیره آن در حافظه طولانی مدت افراد می شود. که در نتیجه با دیدن این لوگو در مکان های دیگر، اولین گزینه ای که به ذهن آنها خطور می کند نام تجاری کسب و کار شما می باشد.

انتخاب رنگ مناسب

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساک دستی باید باید مدنظر داشته باشید، انتخاب رنگ مناسب می باشد. معمولا استفاده از یک رنگ در طراحی ساک دستی پسندیده نیست و باعث جلب توجه دیگران نمی باشد. برای این منظور بهتر است از دو یا سه رنگ در طراحی ساک دستی خود استفاده کنید. مثلا شما می توانید قسمتی از ساک دستی را با رنگ محصول ست کرده. یا همچنین از رنگ لوگوی شرکت نیز در طراحی استفاده کنید. عناوین نام برده ازجمله اصلی ترین نکات درباره طراحی ساک دستی تبلیغاتی می باشد.مدنظر داشتن این نکات بی شک نتیجه مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. البته ناگفته نماند که طراحی ساک دستی از شگرد ها و نکات زیادی برخوردار و محدود به عناوین نام برده نمی باشد

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.