بهزی

جست‌وجو

استخر های پیش ساخته

زمان مطالعه 1 دقیقه

استخر های پیش ساخته

💫استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، دارای ۵ سال گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش هستند. 💫نیاز به کاشی وسرامیک ندارد و همچنین نیاز به آرماتوربندی و بتون ریزی ندارد. 💫بدنه استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس،تشکیل شده از ۱۰ لایه رزین یک لایه ژلکوت مخصوص استخر (ژلکوت خاصیت آنتی باکتریال ،ضد جلبک و آنتی UV دارد که مقاومت بدنه را درمقابل فرسایش نور خورشید بالا میبرد). 💫مقاومت بدنه در مقابل تغییرات دمایی آب و هوا از ۵۰- درجه سانتیگراد تا ۵۰+ درجه سانتیگراد. قابلیت جابه جایی بدنه استخر درصورت نیاز که این یک امکان بسیار عالی است برای استفاده از استخر. 💫مدت زمان کوتاه جهت ساخت و نصب و بدون دردسر های مربوط به تهیه شن و ماسه و میلگرد و بنا و معمار و کاشیکار و .. 💫درصورت ایجاد مشکل و نشتی قابلیت ترمیم بسیار بالایی دارد.پایین آمدن هزینه تامین و نگهداری به خاطر آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن. جلبک ها و صاحبان استخر ۲ جزء جدایی نا پذیرند اما در مورد استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، به علت سطح غیر متخلخل خود به مبارزه با این هیولای سبز مشهور است.

✳️ابعاد این استخر ها:

کوچک: طول(۳) * عرض(۲) * ارتفاع(۱) طول(۳) * عرض(۲) * ارتفاع(۱٫۲) بزرگ: طول(۶) * عرض(۳) * ارتفاع(۱٫۶) طول(۸) * عرض(۳) * ارتفاع(۱٫۶)

✳️روند نصب:

💠روند نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار:

⚡️ابتدا مکان یابی و جا نمایی میشود. ⚡️سپس گودبرداری، تسطیح با ماسه بادی، قرار دادن کاسه، تراز کردن، و پرکردن با ماسه بادی. روند نصب استخر پیش ساخته روکار، مکان یابی وجانمایی، ایجاد سازه فلزی و قوطی کشی نصب کاسه استخر روی استیج و دور بدنه استخر ساخته میشود و پله قرار میگیرد.

ساخت واجرای استخر در نور،نوشهر ،چالوس،چمستان،رویان،ایزدشهر،رستمرود،سیاهرود،ونوش

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.