بهزی

جست‌وجو

معرفی تمامی خدمات آرایشگاه زنانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

معرفی تمامی خدمات آرایشگاه زنانه

خدمات مربوط به مو:

1. کوتاهی مو

یکی از تاثیرگذارترین و در عین حال ساده‌ترین خدماتی که در آرایشگاه انجام می‌شود مربوط به کوتاهی و اصلاح مو است. بیشتر خانم‌ها برای فرار از موخوره و شکستگی ساقه‌ موهای خود به آرایشگاه ها برای کوتاهی مراجعه می‌کنند. از جمله مدل‌های متنوعی که برای کوتاهی مو در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود شامل مدل باب، مصری، چتری، پیکسی و تیفوسی می‌شود که بسته به نوع مدلی که مشتری انتخاب می‌کند، آرایشگر از قیچی و یا موزر استفاده می‌کند.

2. کراتین تراپی

کراتین تراپی یکی از خدمات آرایشگاه زنانه محسوب می‌شود که در آن متخصصین با استفاده از مواد و محصولاتی که دارای کراتین است موهای آسیب دیده را احیا می‌کنند. این روش برای افرادی که دارایی موهای آسیب دیده و یا فر هستند مناسب بوده، زیرا بعد از کراتینه تا مدت‌ها موهایشان صاف، نرم و درخشنده خواهد بود. ماده‌ای که در این روش استفاده می‌شود دارای پروتئینی است که به صورت طبیعی در پوست، مو و ناخن ما وجود دارد. اما به دلیل افزایش سن و استفاده از مواد دکلره، رنگ و شامپوهایی با درصد شیمیایی بالا در بدن کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل با استفاده از کراتین تراپی پروتئین به موهای شما تزریق شده و احیا می‌شود.

4. براشینگ و شینیون مو

براشینگ و شینیون دوتا از خدمات آرایشگاه زنانه هستند که برای شرکت در مراسمی خاص و بخشیدن زیبایی و درخشش به موها استفاده می‌شود. روش براشینگ برای صاف و یکدست کردن موها، و شینیون برای مدل دادن و استایل بخشیدن است. از جمله لوازمی که برای این روش‌ها کاربرد دارند شامل سشوار و برس‌های حرارتی، به همراه ژل و سنجاق سر بوده که توسط اکسسوری‌هایی زیبا مانند تاج و یا گل‌های طبیعی تزیین می‌شوند. مدل‌های شینیون به سه روش بسته، نیمه باز و باز انجام می شود. افرادی هم که دارای موهای کوتاه هستند می‌توانند با استفاده از اکستنشن مو انواع مدل‌ها را روی موهای خودشان امتحان کنند.

5. رنگ مو

رنگ کردن عملی است که برای پوشاندن سفیدی موها و یا ایجاد تنوع در رنگ مو استفاده می‌شود. این روش از زیبایی موها بسیار گسترده بوده و در چند سال اخیر متدها و تکنیک‌های مختلفی به آن اضافه شده است که هر کدام به گونه‌ای باعث زیبایی و درخشش موها می‌شوند.

خدمات مربوط به مژه

خدماتی که در سالن‌های زیبایی برای مژه‌ها انجام می‌شود شامل اکستنشن مژه، کاشت، لیفت و لمینت مژه می‌شود که افراد برای زیبایی چشم‌های خود از این روش ها استفاده می‌کنند. در روش اکستنشن، مژه‌های تکی با چه چسبی مخصوص به بن مژه چسبیده و سبب پر و بلند دیده شدن مژه‌ها می‌شود. اما اگر دارای مژه‌های پرپشت و بلندی هستید که بی حالت و افتاده هستند، از روش لیفت و لمینت برای حالت دادن به آنها می‌توان استفاده کرد.

تنها تفاوت لیفت و لمینت در این است که هر دو سبب فرم و حالت دهی مژه می‌شوند، اما در روش لمینیت مژه‌ها علاوه بر کراتینه و ویتامینه، رنگ هم می‌شوند. در صورتی که در لیفت مژه رنگ روی مژه‌های فرد قرار نمی‌گیرد.

خدمات مربوط به تاتو

یکی از جدیدترین خدماتی که در سالن‌های زیبایی انجام می شود مربوط به تاتوی نقاط مختلف بدن است. معمولاً این روش برای افرادی که زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند گزینه مناسبی خواهد بود. هاشور ابرو، تاتو خط چشم، میکروبلیدینگ ابرو و.. از جمله تکنیک‌های جدیدی هستند که برای پرپشت نشان دادن ابرو و حالت بخشی به چشم ها ارائه می‌شوند.

خدمات مربوط به ناخن

یکی دیگر از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاه زنانه خدمات ناخن است. پدیکور، مانیکور و کاشت ناخن از جمله خدمات مربوط به ناخن است که از بین آنها کاشت ناخن طرفداران بیشتری دارد. در این روش روی ناخن طبیعی فرد موادی به صورت زیبا و یکدست قرار می‌گیرد و با استفاده از سوهان‌های برقی به آن حالت داده می‌شود. سپس ژل‌های رنگی روی آن قرار گرفته و در دستگاه یووی قرار می‌گیرد تا خشک شود.

گریم و میکاپ

یکی از تخصصی و پر هزینه‌ترین خدمات آرایشگاه زنانه میکاپ و گریم است که توسط میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. عروس خانم‌ها و افرادی که قصد دارند در مجالس و مهمانی‌های مختلف شرکت کنند برای انجام این خدمات به سالن های زیبایی مراجعه می‌کنند. دلیل این امر این است که در میکاپ عروس باید از تکنیک‌های حرفه‌ای برای ماندگاری بیشتر آرایش استفاده کرد که در خانه و توسط افراد غیر ماهر امکان پذیر نخواهد بود.

اصلاح صورت

یکی از پیشنهادهای جدید آرایشگران پس از اصلاح پوست به مشتریان خود پاکسازی آن است. در این روش متخصصان پس از بررسی نوع پوست شما و مشکلاتی که دارید با استفاده از ماسک و محصولات پوستی روی پوست شما کار می‌کنند تا به صورت عمیق منافذ صورت پاکسازی شوند. این خدمات برای افرادی که به زیبایی پوست خود و جلوگیری از چین و چروک اهمیت می‌دهند بسیار مناسب خواهد بود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.