بهزی

جست‌وجو

ساختار و مزایای تاب ریلکسی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ساختار و مزایای تاب ریلکسی

🔴ساختار تاب ریلکسی به چه صورتی است؟

🔹اندازه تاب ریلکسی از یک نفره تا دو نفره متغیر است. تاب ریلکسی های یک نفره ۱۳۵ کیلو گرم و تاب ریلکسی های دو نفره تا ۲۵۰ کیلو گرم تحمل وزن دارند.

قطره پایه گرد زیر تاب ریلکس های یک نفره ۱۱۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۹۰ سانتی متر می باشد.قطر پایه گرد تاب ریلکس های دو نفره ۱۴۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۹۰ سانتنی متر می باشد. 🔹همان طور که می دانید این تاب به صورت خود ایستا عمل می کند، بنابراین حفظ تعادل در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین خاطر برای پایه و میله ای که تاب را آویزان نگه می دارد از یک فلز سنگین مانند آهن استفاده می شود و برای پوشش آن از رنگ کمک می گیرند. 🔹حال هرچه نوع رنگ به کار رفته و نوع پوشش دهی آن ( به عنوان مثال رنگ های کوره ای ) کیفیت بهتری داشته باشند، طول عمر این تاب در محیط باز بیشتر می شود. 🔹برای بدنه تاب از یک متریال سبک اما بادوام مانند پلی اتیلن که تحمل وزن افراد را داشته باشد استفاده می کنند.برای کوسن داخلی تاب، از انواع پارچه های مخصوص برای فضای باز و در صورت استفاده در فضای منزل از انواع پارچه های بادوام در طرح و رنگ های مختلف استفاده می شود.

🔴مزایای تاب ریلکسی چیست؟

⭐️بزرگ ترین مزیت تاب ریلکس در نام آن پیداست. با توجه به دنیای پر تنش امروز همه ما به دنبال انواع آموزش ها، داروها، وسایل، برنامه ها و کلاس های مختلف برای ایجاد آرامش می گردیم.

⭐️تاب ریلکسی یکی از انواع وسایلی است که با هزینه ای معقول، جاگیری بسیار کم در حد یک کاناپه، بدون نیاز به وسایل اضافه و یا نصب و آویزان شدن از جایی، بدون نیاز به برق ، با مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی و … به راحتی می تواند در اختیار همگی قرار بگیرد.

⭐️علاوه بر این استفاده از تاب راحتی به عنوان یک وسیله تزیینی خاص و شکیل در دکوراسیون داخلی هر فضایی باعث جلوه گری بی حد و اندازه آن محیط خواهد شد. بی شک برای کسانی که تجربه حتی یک بار استفاده از یک تاب ریلکسی را داشته باشند صرف هزینه برای این وسیله زیبا توجیه پذیر خواهد بود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.