بهزی

جست‌وجو

انواع نما رومی ساختمان

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع نما رومی ساختمان

کاربرد سنگ نمای رومی برای طراحی بیرونی ساختمان یک توازن و نظم خاصی را به ظاهر آن بخشیده و بر صلابت بنا را در نظر بیننده می‌افزاید. استفاده از سنگ‌های تراورتن، مرمر، گرانیت سنگ نمای رومی دلیل مشاهده این ویژگی‌های ساختاری در این سبک طراحی نما شده است. امروزه نمونه‌های متنوعی از کابرد انواع نما رومی ساختمان با سنگ‌های مختلف و طرح‌های گوناگون ایجاد و بصورت زیر ارائه شده است.

سنگ نما رومی با جنس سنگ مختلف

سنگ رومی نما با تنوع کاربردی سنگ‌های مختلف در رنگ‌های متنوع قابل تهیه و اجراست. استفاده از سنگ‌های مرمریت،گرانیت، تراورتن، ماسه سنگ، سنگ‌های مصنوعی و در نهایت سیمان سفید برای ساخت سنگ نمای رومی نمونه‌های کاربرد متنوع سنگ در انواع نما رومی ساختمان است. این نمونه سنگ‌ها هر کدام وابسته به میزان مقاومت و دیگر ویژگی‌های ساختاری برای سنگ نمای رومی محیط‌های مختلف با تنوع آب و هوایی کاربرد دارند.

نما رومی با سنگ سفید

اجرای طرح سنگ نمای رومی در ساختمان‌های مختلف بیشتر در ترکیب رنگ سفید ،استخوانی و کرم دیده می‌شود. بنابراین نمای سنگ رومی سفید از پر طرفدارترین مدل‌های اجرای سنگ رومی نما در بناهای مختلف است.مدرن ترین نماهای رومی با سیمان سفید، جدیدترین مدل‌های رومی کلاسیک با مرمریت و تراورتن سفید و کرم از نمونه‌های کاربردی این متریال در نمای ساختمان است.

سنگ نما رومی ساده

انواع ساختمان‌های مدرن و زیبا با اجرای سنگ نمای رومی با یک طرح ساده و شیک همراه هستند. سنگ نمای رومی به اندازه‌ای در جذب نظر افراد موفق بوده که ساده‌ترین طرح‌ها نیز با اسنجام و هماهنگی خاصی در نظر بیننده جلوه می‌کند.مدل‌های شیک و خاص سنگ نمای رومی ویلایی و کاربرد سنگ رومی نما در مجتمع‌های آپارتمانی از این طرح در اجرای نمای رومی استفاده کرده‌اند.



شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.