بهزی

جست‌وجو

آشنایی با انواع دستگاه حفاری قابل حمل

زمان مطالعه 1 دقیقه

آشنایی با انواع دستگاه حفاری قابل حمل

امروزه کارساختمانی و پروژه های عمرانی گسترش پیدا کرده است که نیاز به دستگاه حفاری قابل حمل داریم. حفاری برای رسیدن به مخازن زیرزمین انجام می گیرد که با کمک تجهیزات حفاری میسر می شود. تجهیزات حفاری می تواند به در دریاها و خشکی به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال می توانیم اشاره داشته باشیم به مخزن نفتی که امکان دارد وجود داشته باشد و مورد اکتشاف قرار گیرد.

🔶دستگاه حفاری قابل حمل و کرگیری🔶


🔸دارای موتور بنزین سوز که مصرف سوخت کمی دارد

🔸جنس از فولاد و استیل

🔸استحکام بسیار بالا در برابر سایش و مقاومت بالا

🔸ضد زنگ زدگی

🔸وزن پایین و سبک

🔸حمل آسان

🔸سرعت بالا

🔸مناسب برای مغزه گیری، حفر تراشه، میله گذاری، حصارکشی، تخریب بتن و حفر چاله

🔸تا 18 متر سنگ مرمر را می تواند حفر کند

🔸ارائه خدمات پس از فروش

🔶 دستگاه راسول حفاری 🔶

دستگاه راسول حفاری در دو نوع با الکتروموتور 7.5 اسب و الکترو موتور 10 اسب عرضه می گردد و دارای هیدروپمپ های راست گرد و چپ گرد است. این دستگاه می تواند برای حفاری بسیار کاربردی باشد. این دستگاه به راحتی حمل می شود در حقیقت یک نفر می تواند آن را به خوبی حمل کند. دکل راسول توسط دو نفر به راحتی حمل می شود و به صورت افقی یا عمودی عملیات حفاری انجام می گیرد.

قطر حفاری نسبت به سایز مته ها به دو صورت، قطر 70 میلیمتر و یا 90 میلیمتر است. عمق حفاری با توجه به کاربردی که در حفاری مشخص می شود عرضه می گردد. در معادن سنگ ساختمانی از 10 متر تا 20 متر حفاری انجام می گیرد که با توجه به نقشه انفجار تا عمق 30 متر یا 35 متر حفر اتفاق می افتد. در حقیقت برای حفر کردن این دو مورد هر کدام نیاز به ویژگی هایی دارد.

🔶 دستگاه حفاری بنزینی 🔶

یکی دیگر از دستگاه های قابل حمل در زمینه ی حفاری دستگاه های بنزینی است که کیفیت مناسبی را ارائه می کند. درحقیقت دستگاه حفاری بنزینی با برند های آمریکایی، آلمانی، ژاپنی؛ سوئدی، کره ای، تایلندی، چینی ارائه می گردد که 10 متر سرمته دارد. برای حفاری انواع سنگ و مواد معدنی، انواع خاک های صنعتی، انواع بتن، ساروج و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند از 10 تا 30 متر حفاری را بسیار برای شما آسان سازد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.