بهزی

جست‌وجو

قابل استفاده برای انواع سنگ ، ساروج و بتن در فضای باز یا دیواره و کف پلمپ شده است. بسته بندی بلک پاور بلک پاور شیمی ایرانیان در بسته بندی های سه و نیم کیلو گرمی میباشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. تخریب با بلک پاور و قدرت تخریب بلک پاور انفجار بی صدا درصورتی که کار شما دیواره یا کف بصورت پلمپ باشد و اطراف محلی که میخواهید تخریب کنید بسته باشد و قطر مته شما ۴۰ میلیمتر باشد با یک بسته سه و نیم کیلویی قادر به تخریب حداقل پنج متر مکعب خواهید بود ودرصورتی که کار در فضای باز باشد و اطراف جایی که قرار است تخریب کنید باز باشد با یک بسته سه و نیم کیلویی با مته قطر۴۰ میلیمتری حداقل هفت متر مکعب را می توانید تخریب کنید. تخریب بلک پاور و دینامیت بلک پاور یک ماده منفجره محسوب نمی‌شود و ب خلاف دینامیت ایجاد خطری را به همراه نخواهد داشت و در زمان جابجایی و کار خطری ندارد. از این رو به بلک کار دینامیت بی صدا می‌گویند. بلک پاور بر خلاف دینامیت هیچ صدایی ندارد و به دینامیت بیصدا (بی‌خطر) معروف است. هنگام کار با بلک پاور پرتاب سنگ اتفاق نخواهد افتاد و می‌توان در نزدیکی مناطق مسکونی مورد استفاده قرار داد. بلک پاور موج انفجاری ندارد و بر خلاف دینامیت به اطراف آسیبی وارد نخواهد کرد. بلک پاور مثل مواد آتشباری شدت انفجار، خطر و صدایی ندارد و مثل کتراک زمان زیادی نخواهد داشت و احتیاجی نیست سوراخ‌های زیادی حفر کنیم.

بلک پاور بهترین جایگزینی که این روز ها وارد بازار شده و دیگر از خطرات استفاده از مواد اتشباری مثل دینامیت ، سی 4 ، تی ان تی ، باروت و…. خبری نیست . این محصولات مانند کتراک انفجار بی صدا و بی خطر برای تخریب سنگ و ساروج و بتن است. بلک پاور تنها ماده تخریبی و انفجاری بی صدا بلک پاور تولید گروه فنی مهندسی کتراک شیمی ایرانیان می باشد که در واقع ماده انفجاری نیست اما همچون مواد انفجاری عمل تخریب را سریع و لحظه ای انجام می دهد. انفجار بی خطر و بسیار کم صدای بلکپاور black power معروف به دینامیت بی صدا

عملکرد انفجاری بلکپاور

بلک پاور ماده انفجاره نیست و فقط بر اثر سوختن مواد تشکیل دهنده بلکپاور تولید حجم زیادی گاز شده و گاز حاصله بر اثر فشار بسیار بالا به جدارهای حفره و سنگ در لحظه باعث تخریب سنگ ،ساروج و یا بتن میشود ، عمل تخریب به حالت انفجاری و سریع می باشد اما بلکپاور ماده غیر انفجاری است و خطری در حمل و نقل و در حین اجرا ندارد.

تفاوت بین انفجار دینامیک و سیاه

 بلک پاور ماده منفجره نیست و مانند دینامیت خطرناک نیست و در هنگام جابجایی و عملیات ایمن است که به آن انفجار ایمن می گویند. بلک پاور نیز مانند دینامیت کاملا بی صدا است و دینامیت خاموش نامیده می شود بلک پاور در حین کار سنگ پرتاب نمی کند و می توان از آن در نزدیکی خانه استفاده کرد.  بلک پاور موج انفجار ندارد و برخلاف دینامیت به محیط اطراف یا چاه ها و تونل ها آسیب نمی رساند، پس نگران ریزش سنگ ها و آوار نباشید. بلک پاور صدای انفجارهای شدید، تصادف یا صدای بمب را ندارد و به اندازه کتراک زمان و حفر چاله ها را نمی گیرد. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید بلک پاور و دریافت اطلاعات لازم و مشاوه و راهنمایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شماره تماس:‌ 09122727495

تخریب در متر مکعب برای یک متر مکعب در فضای بسته و دل صخره حداکثر چهار حفره نیاز میباشد و در فضاهای که محیط سنگ باز باشد برای هر متر مکعب نهایتا سه حفره نیاز میباشد. بر آورد ما از تعداد حفرها ملاک کار بر مته های با قطر چهل و بلندی و ارتفاع مته یک متری میباشد که هر حفره تنها صدوچهل گرم مواد در خود جا میدهد.

کاربرد بلک پاور

بلک پاور یک ماده منفجره است اما با حجم زیادی از گاز تشکیل شده است که انبساط آن در لحظه فشار گاز به دیواره های سنگی وارد میشود و با عمل تخریب انجام میدهد. ماده انفجاره نیست و فقط با تولید حجم زیادی گاز و انبساط در لحظه میشود.باعث فشار به دیواره سنگ شده وعمل تخریب انجام می شود.عمل تخریب در بلک پاور به صورت انفجاری و خیلی سریع رخ میدهد.در هر حال یک ماده غیر انفجاری است بلک پاور در اجرا و حمل و نقل خطری ندارد. برای استفاده از بلک پاور روی سنگ وکوه ها و ساختمان های بزرگ باید با توجه به دستور العمل هایی که روی بسته بندی ذکر میشود عمل کنید که به عمق 60 سانتی متر با استفاده از چند سوراخ ساده به عمق های 60 سانتی متر ریخته و با شن و ماسه سوراخ را کاملا کیپ کنید و با سیم هایی  که ولتاژ 230 دارد  و باطری 12 ولت که داخل بلک پاور گذاشتید عملیات انفجار را انجام بدهید. بعد از خرید کردن از سایت ما تمام روش های  بلک پاور را به شما توضیح میدهیم. درعملیات تخریب بلک پاور ارزان بودن و سریع بودن و راحت بودن انفجار صورت میگیرد. با دینامیت، تی ان تی، کورتکس یا باروت که همه موارد باید توسط شرکتهای متخصص این کار هست صورت بگیرد به این دلیل که بلک پاور یک ماده منفجره نیست ولی به راحتی توسط افراد ما صورت میگیرد. برای خرید بلک پاور به فروشگاه  بروید. این دسته از محصولات کتراک شیمی ایرانیان ترکیب سه مواد قادر به ترک عمیقی بر روی سنگ و ساروج و بتن می‌باشد و منجرب به ترکیدن سنگ ساروج و بتن میشود. سنگ و ساروج و بتن ترک خورده را بایستی با ابزار آلات میکانیکی همانند دیلم و چکش هیلتی از هم جدا کرد و کار تخریب را به اتمام رساند بلکپاور کتراک شیمی ایرانیان ترکیب پنج مواد قدرت بسیاربالای داشته و قادر به جداسازی و پرتاب سنگ و ساروج و بتن تا نیم متری کار بوده برای ایمنی بیشتر حتما بایستی از کاور برزنتی و یا پتو و یا فرش نم دار استفاده کنیم و از جان پناه مناسب و دور از شعاع پانزده متری استفاده شود. کاور مناسب برای این کار میتواند از کاور برزنتی و یا پتو و یا فرش نم دار استفاده شده و بر روی آن اشیا سنگین قرار داده تا از پرتاب لاشه سنگ وساروج و بتن به اطراف و ایمنی بیشتر امری ضروری بوده است. در صورت استفاده صحیح از دستورالعمل و رعایت مسایل ایمنی میتوان در شعاع بالای صدور پنجاه متری محیط مسکونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. بلکپاور کتراک شیمی ایرانیان مواد انفجاری نبوده و موج انفجار ندارد.

بلک پاور کتراک شیمی ایرانیان بر اثر سوختن تولید گاز نموده و فشار گاز حاصله به دیوارهای حفره و سنگ و ساروج و بتن فشار بسیار زیادی وارد کرده و منجرب به تخریب لحظه‌ای و آنی در سنگ و ساروج و بتن می‌شود. محصولات بلک پاور ما را از اینجا مشاهده کنید. این دسته از محصولات کتراک شیمی ایرانیان ترکیب سه مواد قادر به ترک عمیقی بر روی سنگ و ساروج و بتن می‌باشد و منجرب به ترکیدن سنگ ساروج و بتن میشود. سنگ و ساروج و بتن ترک خورده را بایستی با ابزار آلات میکانیکی همانند دیلم و چکش هیلتی از هم جدا کرد و کار تخریب را به اتمام رساند بلکپاور کتراک شیمی ایرانیان ترکیب پنج مواد قدرت بسیاربالای داشته و قادر به جداسازی و پرتاب سنگ و ساروج و بتن تا نیم متری کار بوده برای ایمنی بیشتر حتما بایستی از کاور برزنتی و یا پتو و یا فرش نم دار استفاده کنیم و از جان پناه مناسب و دور از شعاع پانزده متری استفاده شود. کاور مناسب برای این کار میتواند از کاور برزنتی و یا پتو و یا فرش نم دار استفاده شده و بر روی آن اشیا سنگین قرار داده تا از پرتاب لاشه سنگ وساروج و بتن به اطراف و ایمنی بیشتر امری ضروری بوده است. در صورت استفاده صحیح از دستورالعمل و رعایت مسایل ایمنی میتوان در شعاع بالای صدور پنجاه متری محیط مسکونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. بلکپاور کتراک شیمی ایرانیان مواد انفجاری نبوده و موج انفجار ندارد.

بلک پاور کتراک شیمی ایرانیان بر اثر سوختن تولید گاز نموده و فشار گاز حاصله به دیوارهای حفره و سنگ و ساروج و بتن فشار بسیار زیادی وارد کرده و منجرب به تخریب لحظه‌ای و آنی در سنگ و ساروج و بتن می‌شود. خرید اینترنتی بلک پاور ‎جهت خرید بلک پاور بصورت اینترنتی و آنلاین با سایت ما در ارتباط باشید ما به صورت 12 ساعته در کنار شما هستیم. تا با بهترین مشاوران تخصصی و کاربلد در این زمینه همراهی شما را کنند تا بتوانید بهترین گزینه برای خرید بلک پاور انتخاب کنید. ما به صورت حضوری و ارسال با پیک این کار برای شما آسان میکنیم و از طریق اتوبوس و باربری میتوانیم حمل مواد منفجره شما را به راحتی انجام بدهیم. این مواد غیرمنفجره مثل دینامیت ،سی4، تی ان تی، کورتکس، باروت و… خبری نیست این ماده بی صدا بی خطربرای تخریب کردن سنگ هاوساروج استفاده میشود. خرید کردن مواد منفجره منع  قانونی دارد به دلیل اینکه این مواد مصرف های غیر صنعتی هم دارد که ممکن است جان اطرافیان را به خطر بی اندازد. هرچند برای عملیات تروریستی نمیتوانید ازآن استفاده کنید فرایند تخریب با انبساط سریع و تولید گاز صورت میگیرد و موج انفجار ندارد. دیگر محصولات مجموعه کتراک شیمی ایرانیان در زمینه تولید و فروش انواع مواد منفجره بی صدا و بدون خطر در بهترین کیفیت، علاوه بر بلک پاور، دیگر محصولات نیز مانند کتراک، انواع حلال و اسیدها و … را نیز به فروش می‌رساند. شما عزیزان می‌توانید پیش از خرید بلک پاور و دیگر محصولات با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم و کاقی در زمینه قیمت بلک پاور، کاربرد بلک پاور، نحوه استفاده از بلک پاور و … را کسب نمایید. فروش بلک پاور برای تخریب انواع سنگ ساروج و بتن فروش انواع حلالهای سنگ ساروج و بتن برای مواقع سخت که امکان زدن حفره و یا استفاده از ابزارآلات حفاری نباشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.