بهزی

خدمات امداد خودرو

زمان مطالعه 1 دقیقه

خدمات امداد خودرو

امداد به صورت آنلاین

با توجه به اینکه امروزه بیشتر خدمات به صورت آنلاین انجام می گیرد، امداد خودرو می توانند این خدمات را نیز به صورت آنلاین انجام دهند، چه بسا این که خودرویی دچار نقص فنی شده است و راننده تجهیزات تعمیر خودرو را به همراه دارد، اما نیاز به عیب یابی خودرو داشته و افرادی که در این زمینه به او کمک کنند، امداد خودرو هایی که از اعتبار کافی برخوردار هستند.این خدمات را به صورت آنلاین ارائه داده و با سوالاتی از راننده می توانند به عیب یابی خودرو به صورت آنلاین پرداخته و مشاوره‌های در این زمینه به مشتریان ارائه دهند، تا بتوانند نقص خودرو را با تجهیزاتی که دارند، برطرف نمایند.

سوخت رسانی

چنانچه خودرو شما نیاز به سوخت بنزین و گازوئیل دارد، می توان با امدادخودرو تماس گرفته تا در اسرع وقت، سوخت مورد نیاز به محل شما رسانده شود و امداد خودرو در هر ساعت از شبانه روز و همچنین در ایام تعطیل، این خدمات را ارائه می دهد و سوخت هایی که در این شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مشکلی برای خودروی شما ایجاد نخواهد کرد.

حمل خودرو

گاهی امکان تعمیر خودرو در مکان وجود ندارد و یا اینکه تعمیر آن نیاز به زمان زیادی دارد، به همین دلیل امدادخودرو آن را به نزدیکترین تعمیرگاه انتقال می دهد، به همین منظور از کفی خودرو بر و یدک کش استفاده می کند و در صورتی که برای خودرو مشکلی ایجاد شود، خسارت آن را بیمه پرداخت می کند.

باز کردن قفل خودرو

ممکن است در هنگام باز کردن درب ماشین، کلید آن شکسته و امکان باز شدن درب ماشین وجود نداشته باشد، که امداد خودرو در این زمینه با استفاده از تجهیزات خاص، اقدام به باز کردن درب خودرو کرده، بدون اینکه آسیبی به خودرو وارد شود.

تعویض روغن

چنانچه روغن خودرو به موقع عوض نشود، ممکن است بین راه خودرو دچار مشکل شود و نیاز به روغن داشته باشد، که در این صورت می توانید با امداد خودرو تماس گرفته، تا تکنسین‌های آن به تعویض روغن خودرو بپردازند، روغن موتور هایی که استفاده می شود، استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

امداد باتری

یکی از مشکلاتی که در فصل سرما، برای اکثر خودروها ایجاد می شود، مشکل باتری می باشد که امداد خودرو در کمترین زمان، تعویض باطری اقدام کرده و ضمانت نامه باتری را نیز به مشتریان ارائه می دهد، همچنین از دیگر خدمات آن باتری به باتری می باشد، که باعث روشن شدن اتومبیل در کوتاه ترین زمان می شود.

مکانیک سیار

گاهی به دلیل نقص فنی، خودرو دچار مشکل می‌شود که امدادخودرو با اعزام تکنسین های با مهارت باعث رفع این مشکل خواهند شد.

پنچرگیری

یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم ها، با آن درگیر هستند پنچر شدن لاستیک و پنچرگیری می باشد که امداد خودرو، خدمات پنچرگیری، تعویض لاستیک و تنظیم باد لاستیک ها را انجام می دهد و نیاز به نگرانی در این زمینه نیست.

امدادخودرو پردیس , مکانیک سیارپردیس فاز8 , مکانیک سیارپردیس فاز 9 , مکانیک سیار پردیس فاز 11 , امداد خودرو بومهن رودهن وحومه , مکانیک سیار بومهن و رودهن , خودروبر پردیس , خودروبر رودهن و بومهن , یدکش پردیس فاز11 , جرثقیل پردیس فاز8 ,

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.