بهزی

کامیون های اسکانیا

زمان مطالعه 1 دقیقه

کامیون های اسکانیا

شماره تماس :

09113944509 09398906383

اسکانیا شرکتی سوئدی تبار است که در سال 1891 فعالیت خود را آغاز کرد.بنیان گذار این شرکت شخصی است به نام فیلیپ ورسن که این شرکت را به نام وابیس معرفی کرد.بزرگ ترین سهام دار اسکانیا گروه فولکس واگن می باشد که 70% سهام این شرکت در دست دارد. در سال 1900 یک کارخانه دوچرخه سازی توسط فردی به نام گوستاو اریکسون ساخته شد این کارخانه در منطقه مالمو با نام اسکانیا راه اندازی شد پس از رونق گرفتن و گذشت چند سال این فرد با شرکت وایپس با یک دیگر ادغام شده و شروع به فعالیت و موفق به ساخت انواع خودرو و کامیون ها در زمان خود شدند.شرکت اسکانیا در اوایل کار خود ماشین های آتش نشانی طراحی میکرد که دارای 60 اسب بخار قدرت و 40 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت که این ماشین از بنزین یا الکل به عنوان سوخت استفاده میکرد.

مدل‌های اسکانیا

شرکت اسکانیا یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید اتوبوس ها و کشنده ها میباشد این شرکت در حال حاضر به تمام نقاط دنیا صادرات دارد و نمایندگان خود را در نقاط مختلف دنیا دارد که وظیفه مونتاژ و فروش محصولات این شرکت را بر عهده دارند.

به صورت کلی شرکت اسکانیا با داشتن پشتوانه قدیمی و تجربه بسیار خوبی که دارد میتوان گفت یکی از پرچم دار هایی میباشد که در عرصه کشنده ها و اتوبوس ها فعالیت دارد و هر ساله سعی در بهتر نمودن این محصولات را دارد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.