بهزی

جست‌وجو

درب اتوماتیک سکشنال

زمان مطالعه 1 دقیقه

درب اتوماتیک سکشنال

در رابطه با سیستم کارکرد درب اتوماتیک سکشنال باید گفت که این سیستم توسط تعدادی پنل با ابعاد استاندارد و با یک حداکثر عرض مشخص و ریل هدایت کننده کناری و ریل اصلی موتور بر روی سقف تشکیل شده است و کارکرد آن نیز به این صورت است که در زمان باز شدن پنل ها به شکل کشویی بر روی ریل هایی که تا روی سقف کشیده شده اند توسط موتور کشیده شده و حرکت کرده تا به شکل افقی زیر سقف قرار گیرند ، که در این حالت یعنی درب باز شده است و ماشین یا افراد میتوانند عبور کنند . سپس در زمان بسته شدن نیز از روی همان ریل های افقی زیر سقف، وارد ریل عمودی روی دیوار شده و مجددا ایستاده و باعث بسته شدن این در برقی در پارکینگ یا گاراژ میشود.در واقع بازشوی این در اتوماتیک به صورت عمودی بوده و برعکس حالت درب اتوماتیک شیشه ای است که به صورت افقی باز میشوند.

درب اتوماتیک سکشنال لوکس ترین درب پارکینگی

از نظر کلیات کارکرد و ظاهر درب های اتوماتیک سکشنال فرق چندانی با کرکره برقی یا رول آپ ندارد اما زمانی که پیشنهاد قیمت این دو درب اتوماتیک پارکینگی را در کنار هم قرار بدهید متوجه فرق واقعی آن ها در قیمت خواهید شد.

به طور معمول یک درب سکشنال زیر سقفی نسبت به کرکره اتوماتیک سه تا چهار برابر گرانتر می باشد. دلیل آن هم این است که تقریبا تمامی قطعات آن وارداتی بوده و این امر باعث افزایش قیمت درب سکشنال میشود. البته کارکرد درب های اتوماتیک سکشنال نیز کمی نسبت به کرکره برقی پیچیده تر بوده و نیاز به موتور و لوازم پیشرفته تر و خاص تری با اقلام و لوازم بیشتری نیز میباشد اما واقعیت این است که قیمت درب اتوماتیک سکشنال آن راجزء درب اتوماتیک لوکس به حساب آورده و در هر ساختمانی شما آن را مشاهده نمی کنید.

درب سکشنال زیر سقفی پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی انتخاب مناسبی برای فضاهای پارکینگ با محدودیت هستند. درب سکشنال پارکینگ با فنرهای بالانس قوی و موتور کشنده، برای فضاهای با تردد بالا مناسب است و استهلاک کمی دارد. اما برای نصب آن، فضای لازم بین 20 تا 25 سانتی متر از ارتفاع نیاز است.

از سوی دیگر، درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی برای فضاهای پارکینگ با محدودیت در طول و عرض مناسب است و از یراق های مختلفی تشکیل شده که با هم متصل شده‌اند و ساختار محکمی دارند. همچنین، امنیت بالایی دارند و به خوبی با نمای ساختمان هماهنگی دارند.

درب های سکشنال زیرسقفی برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع درب ها دارای مزایای زیادی هستند:


ایمنی بالا: این درب ها از جنس فولاد ضد زنگ بوده و ایمنی و استحکام بالایی دارند. همچنین دارای سیستم های اتوماتیک باز و بسته شدن هستند.

کاهش هزینه ها: به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک، هزینه نیروی انسانی برای باز کردن درب ها را کاهش می دهد.

تنوع در طرح ها: این درب ها در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند که قابلیت سفارشی سازی بالایی دارند.

مقاوم در برابر عوامل جوی: این درب ها در برابر عواملی مثل باران، برف، گرما و سرما مقاوم هستند.

کاهش هزینه های نگهداری: نگهداری و تعمیرات این درب ها به سادگی انجام می پذیرد و هزینه بر نمی باشد.

افزایش طول عمر: درب های سکشنال زیرسقفی دارای طول عمر بالایی می باشند. می توانند به مدت 15-20 سال مورد استفاده قرار گیرند.

درب اتوماتیک در رشت

درب اتوماتیک در رشت ، درب اتومایک ، نصب درب اتوماتیک در رشت ، قیمت درب اتوماتیک در رشت ، بهترین درب اتوماتیک در رشت ،

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.