بهزی

جست‌وجو

درب اتوماتیک پارکینگی ریلی

زمان مطالعه 1 دقیقه

درب اتوماتیک پارکینگی ریلی

درب اتوماتیک ریلی در محیط هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند بسیار مناسب می باشد.درب های ریلی پارکینگی توسط چرخ دنده های قدرتمندی به صورت کشویی باز و بسته می شوند ،در حقیقت درب های ریلی به صورت افقی و درون یک ریل حرکت می کنند. هنگام نصب درب های پارکینگی کشویی باید به این نکته توجه کرد که فضای کافی در سمت چپ یا راست محل نصب درب ، جهت حرکت درب باید وجود داشته باشد.درب پارکینگی ریلی برای محیط هایی که پارکینگ آنها روباز و یا مسقف می باشد قابلیت نصب را دارد.درب های کشویی علاوه بر سهولت در باز شدن درب، امنیت را نیز تامین می کنند چرا که دیگر برای باز کردن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد به همین دلیل احتمال سرقت اتومبیل کم می شود.

جک های ریلی گونه ای دیگر از در اتوماتیک از نوع پارکینگی میباشد .جکهای ریلی شرکت پارسیان در با بهترین برند موتور های آلمانی و ایتالیایی عرضه می گردد. با توجه به میزان عرض ورودی می توانید از این نوع جک پارکینگی به صورت تک لنگه یا دو لنگه استفاده نمایید.

درب اتوماتیک در رشت

🔻موارد استفاده از جک های ریلی

برای گیت ورودی کارخانه ها استفاده از مکانیزم هوشمند و اتوماتیک دربهای ریلی می تواند پیشنهاد قابل تاملی باشد. همچنین برای ورودی منازل و یا ویلای خویش می توانید از درب حیاط ریلی برقی جهت تردد ماشین ها استفاده کنید.به طور کلی از درب های کشویی می توان در انواع پارکینگ های روباز و مسقف بهره مند شد چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند و اگر فضای کافی کنار درب برقی ، جهت قرار گرفتن درب وجود داشته باشد این نوع درب پارکینگی بسیار مناسب و مدرن می باشد و اکثر افراد این مدل در اتومات را نسبت به نوع لولایی ترجیح می دهند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.