بهزی

جست‌وجو

شلوار مام بچگانه

زمان مطالعه 1 دقیقه

شلوار مام بچگانه
یکی از دغدغه های اصلی والدین در زمان خرید لباس برای فرزندان خود، انتخاب نوع شلوار است. شلوارهای بچگانه در انواع مدل های راسته، جذب، بگ، نیم بگ، مام و غیره در بازار موجود هستند. امروزه پوشیدن شلوارهای مام بچگانه به دلیل شیک و راحت بودن و زیباتر کردن استایل، تبدیل به یکی از ترندهای دوست داشتنی بین کودکان و نوجوانان شده است.
شلوارهای مام بچگانه در جنس، طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار پوشاک عرضه می شوند و شما با توجه به سلیقه خود می توانید مدل مناسب را برای کودکتان انتخاب کنید. شلواهای مام بچه گانه شامل دو مدل شلوار مام استایل بچه گانه و شلوار مام فیت بچه گانه هستند که تفاوت های جزیی در مدل و نوع استایل این دو مدل شلوار وجود دارد.

شلوار مام استایل بچگانه

این مدل شلوارها که در ابتدا یک مدل شلوار راحت برای مادران بوده است، امروزه در استایل های کودکان و نوجوانان به شدت ترند شده است. جنس شلوارهای مام استایل بچگانه می تواند جین، کتان، لینن، پارچه ای و غیره باشد. شلوارهای مام استایل به علت داشتن فاق بلند و پاچه های گشاد کمر را زیباتر نشان می دهند و پوشیدن این مدل شلوارها با زدن چند تاخوردگی کوچک در قسمت ساق پا فوق العاده است. شلوارهای مام استایل بچگانه معمولا دارای دو جیب بوده و کمر آن ها می توان ساده، کش دار و یا پشت کش دار باشد.شلوار مام استایل بچگانه (پسرانه و دخترانه) از دسته شلوارهای اسپرتی است که معمولا در همه مکان ها مانند خیابان، مهمانی ها و جمع های خانوادگی می توان از آن استفاده کرد. یکی از مزیت های استفاده از شلوارهای مام استایل این است که این نوع شلوار در پا فوق العاده راحت و گشاد هستند و کودک شما به راحتی می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد. یک توصیه هنگام پوشیدن شلوارهای مام استایل این است که اگر فرزند شما قد کوتاهی دارد، این مدل شلوار خیلی مناسب او نیست، چرا که این مدل شلوار قد را کوتاه تر نشان می دهد.

شناخت شلوار مام فیت بچگانه

این شلوارها در قسمت ران پهن و عریض و در قسمت ساق پا کمی کم عرض تر و باریک تر هستند. شلوارهای مام فیت نیز مانند شلوارهای مام استایل فاق متوسط تا بلندی دارند اما به دلیل جذب تر بودن شلوار در قسمت ساق پا، خبری از تاخوردگی در این مدل شلوار نیست. شلوارهای مام فیت بچگانه علاوه بر این که دارای فاق بلند هستند، کمر آن به گونه ای است که معمولا از بالای ناف بسته می شوند. شلوارهای مام استایل بچگانه و مام فیت بچگانه قد نسبتا کوتاهی داشته و معمولا در قدهای 90، 95 و 100 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شوند. در این بین شلوارهای مام استایل قد 90 با چند تاخوردگی خیلی ریز در بازار از مدل های پرطرفدارتر هستند.
بارزترین تفاوت شلوارهای مام استایل بچگانه با شلوار مام فیت بچگانه در این است که شلوار مام فیت در قسمت ران و ساق پا کمی جذب است؛ اما شلوارهای مام استایل قسمت ران و ساق آزادتری دارند. توجه داشته باشید که اگر فرزند شما لاغر است، انتخاب شلوارهای مام استایل مناسب تر از شلوارهای مام فیت است.

ست کردن شلوار مام بچه گانه

از آنجایی که این مدل شلوارها در جنس های مختلف تولید شده و در 4 فصل سال قابل استفاده هستند، با توجه به گرم و سرد شدن هوا شما می توانید به همراه آن ها لباس های مختلفی را بپوشید. به عنوان مثال در فصل بهار و تابستان پوشیدن شلوارهای مام فیت و مام استایل با تی شرت و بلوزهای کوتاه همراه با یک کتانی، یک استایل عالی برای فرزند شما است. در فصل پاییز و زمستان هم، همراه کردن انواع بلوزهای بافت، پافر، ژیله ها و کت های کوتاه انتخاب های هوشمندانه ای هستند.
توجه داشته باشید که پوشیدن رویه یا بلوزهای بلند یا خیلی رسمی و مجلسی مناسب ست کردن با این سبک شلوارها نیست؛ همچنین پوشیدن پالتوهای بلند با این مدل شلوارها در کودکان خیلی توصیه نمی شود. دقت داشته باشید که ست کردن شلوار مام فیت به نسبت شلوارهای مام استایل بچگانه راحت تر است و شما هر چیزی که در کمد لباس فرزند خود دارید را می توانید با آن همراه کنید. انواع کت ها، شومیزها، تی شرت ها و غیره مناسب ست کردن با این نوع شلوار هستند. البته به تناسب قد و رنگ ها با هم حتما توجه داشته باشید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.