بهزی

درب های فرفورژه 1

زمان مطالعه 1 دقیقه

درب های فرفورژه 1
درب فرفورژه آهنی به عنوان یک نوع درب فلزی، از آهن به شکل فرفورژه شده ساخته می‌شود. برخلاف سایر درب‌های فلزی که اغلب به صورت تخت و صاف هستند، درب فرفورژه آهنی دارای طرح‌های زیبا و هنری است. این درب‌ها معمولاً به صورت دست ساخته می‌شوند و به عنوان یک عنصر دکوراتیو برای ورودی ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

ویژگی های آهن فرفوژه

استحکام: با وجود ظرافت و ریزه کاری هایی که این طرح ها دارند بسیار محکم هستند و تغییر شکل نمی دهند. استحکام و عدم تغییر طی سالیان از ویژگی های اصلی این سبک است. زیبایی: یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی ساختمان ها امروزه همان طرح های فرفورژه است. بر کسی پوشیده نیست که نقش های فرفورژه روی در و پنجره ها بسیار چشم نواز و زیباست. تنوع: تنوع در نقش و نگارهایی که با این سبک می توان به آن داد خیال مشتریان را تا حد زیادی راحت کرده است. قیمت مناسب: با توجه به ماندگاری و ظریف کاری رح ها در قیمت های بسیار مناسب در تبریز متال ارئه می شوند. عدم نیاز به مراقبت: با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر آهن های دیگر از مقاوت بالاتری برخوردار است. و همین موضوع باعث می شود تا دیرتر دچار زنگ زدگی و اکسید شود. چکش خوار: آهن فرفوژه با وجود گرم شدن و یا گرم شدن مجدد، به اشکال مختلف قابل تبدیل می باشد. در واقع هر چقدر بیشتر چکش خوار باشد قوی تر می شود. کیفیت: مهم ترین عامل در انتخاب محصولات فرفورژه بوسیله مشتریان کیفیت و شکل ظاهری این محصولات است. در نهایت حتما در زمان انتخاب از افراد خبره و توانمند در این حوزه راهنمایی بگیرید. به این دلیل که این نوع محصولات به علت دوام بسیاری که دارند می توانند سال ها همراه شما باشند. و فقط با تغییر در رنگ محصول می توانید همان محصول را با ظاهری متفاوت برای مدت طولانی در اختیار داشته باشید. در نتیجه سعی کنید در زمان خرید کالای تمام دست ساز و زیبا رو انتخاب نمایید به این دلیل که این محصولات مدت طولانی مهمان خانه های شما می باشند و هرگز خراب نخواهند شد.

کاربردهای فرفورژه

ساختمان سازی: در کشور ما در نمای بیرونی ساختمان به ویژه برای درب،پنجره،نرده های بالکن و….. بیشترین استفاده از این سبک می شود. مبلمان: در بیشتر طرح های پایه های مبلمان و یا دسته ی مبل ها نیز فرفورژه دیده می شود. دکور خانه: فرفورژه به جزئیات خانه های ایرانی نیز نفوز کرده است به طوری که در طرح های ساعت دیواری، میزها و….. نیز به چشم می خورد.

انواع فرفورژه

گل‌ نرده‌های برگی – فورجی – کوره‌ای – فرفورژه و انواع قطعات فورج (قلیانی و استارت‌ها) از انواع فرفورژه هستند. درب ماشین‌ رو در ویلایی درب نفررو نرده راه‌پله‌ های ساده و گرد نرده های جان‌ پناه حفاظ دور باغی نرده ها یا سرنیزه روی دیواری حفاظ پنچره نرده های جلو بالکن یا تراس
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.