بهزی

جست‌وجو

انواع ابزارالات ساختمانی که باید در خانه داشته باشیم

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع ابزارالات ساختمانی که باید در خانه داشته باشیم
آچار بدون شک ضروری ترین وسیله ای که می تواند در هر خانه ای پیدا شود تا کارهای فنی را به درستی پیش ببرند آچار است. این وسیله که کاربرد اصلی آن پیچاندن پیچ و یا نگه داشتن مهره ها می باشد در سایز های مختلف ارائه می شود و جنس های مختلفی نیز دارد، بنا به گفته کارشناسان جنس کرون بهترین نوع آچار می باشد.
پیچ گوشتی بدون شک آچار به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد از این رو آنها برای اینکه بتوانند پیچها را به درستی جا بزنند باید از وسیله دیگر به نام پیچ گوشتی نیز بهره بگیرد. پیچ گوشتی معمولاً به سه دسته یک دو سو ، چهار سو و شش پر تقسیم می شوند، و به کاربر این اجازه را می‌دهند تا پیچ ها را باز کرده و در صورت نیاز آنها را ببندند.
چکش چک و شام معمولاً یکی از وسایلی می باشند که کاربردهای متفاوتی در خانه دارند، شما می توانید برای اینکه میخوای را داخل دیوار یا چوب بکنید با استفاده از چکش به آنها ضربه زده و بدین صورت میخ را وارد سطح سخت بکنید.
دریل خانگی از وسایل قدرتمند و محکمی که به منظور سوراخ کردن دیوار و وارد کردن پیچ همراه با رولپلاک از آن استفاده می شود دریل است. این وسیله ای که به دو شکل سیمی و شارژی به کار می رود برای نصب وسایل گوناگون بر روی دیوار استفاده می شود. نکته که هنگام استفاده از این وسیله وجود دارد این است که به دلیل قدرت بالای دریل ها شما باید از لگد زدن آن جلوگیری کنید
انبردست دم باریک بر خلاف انبردست معمولی دم باریک معمولاً برای کارهای برقی که با سیم های بسیار نازک سر کار دارد به کار می‌آید. برق کارها به منظور اینکه یک سیم را از سیم دیگر جدا کرده و فرایند کاری خود را ادامه دهند دم باریک در دست دارند. دم باریک که یک نوع انبر به حساب می آید به دلیل این که بسیار باریکی دارد به سادگی به شما کمک می کند در فضاهای بسته مانند لوله ها بتوانید اشیایی که می خواهند را برداشته و بیرون بیاورید
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.