بهزی

جست‌وجو

چگونه سینک آشپزخانه را درست انتخاب کنیم؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

چگونه سینک آشپزخانه را درست انتخاب کنیم؟

نتخاب سینک مناسب می تواند کاری دلهره آور باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با درک گزینه های خود، تعیین سبک خود، به حداکثر رساندن عملکرد، پیمایش در فرآیند نصب و یادگیری نحوه مراقبت و نگهداری صحیح از آن می تواند مفید باشد.

اندازه سینک را انتخاب کنید

هنگام انتخاب اندازه سینک ، چند نکته وجود دارد که باید از خود بپرسید. دو گزینه قابل توجه برای انتخاب وجود دارد. یا یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید یا یک کوچک. به طور کلی ، فکر می کنید که سینک ظرفشویی بزرگ به مقدار بالاتری نیاز دارد.

در مورد میزان نیاز به سینک ظرفشویی نیز باید واقع بین باشید. اطمینان حاصل کنید که سبک زندگی و نحوه استفاده عمومی از آشپزخانه شما نیز در نظر گرفته شده است. اگر سطح آشپزخانه ای برای اداره آن ندارید ، معمولاً می توانید با اندازه استاندارد 45 تا 80 سانتی متر طول مناسب باشد

تعداد کاسه های مورد نیاز

انواع مختلف سینک ظرفشویی یک کاسه تک و دو کاسه وجود دارد. یک کاسه تک ظرف به صورت تجاری ساخته می شود که تا 33 اینچ ساخته شده است ، در حالی که با یک نوع سینک ظرفشویی دو کاسه می توان به 48 اینچ رسید. بنابراین ترجیح آنها بستگی به میزان فضای پیشگیرانه آنها دارد.

مواد مورد استفاده

در مورد سینک ظرفشویی های خوب آشپزخانه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود داردمانند پرسلن ، فولاد ضد زنگ ، چدن یا موارد دیگر. واقع بین باشید در هنگام انتخاب یک ماده ، ماندگاری ظرفشویی در sink ، برنامه ریزی مداوم برای تمیز کردن و آماده سازی برای نگهداری ، بودجه خود را در نظر بگیرید. نگاهی به مواد موجود در سینک ظرفشویی زیر بیندازید:

فولاد ضد زنگ

وقتی نوبت به انتخاب سینک می رسد ، فولاد ضد زنگ مورد علاقه همه افراد است. ماندگاری بالا ، تمیز کردن آن آسان است. اگر sink آشپزخانه شما کمی سخت تر است ، سرمایه گذاری در یک ظرفشویی از جنس استنلس استیل ممکن است خوب باشد.

چدن

یک دست شویی آشپزخانه چدنی ظاهری سنتی و ظریف به آشپزخانه شما ارائه می دهد. این سبک از sink ظرفشویی در تعداد زیادی رنگ موجود است و تمیز کردن آن ساده است. با این حال ، برای تمیز کردن آنها از اسفنج ساینده یا اسکرابر استفاده نکنید ، زیرا ممکن است خراشیده یا بریده شوند. نکته منفی در سینک ظرفشویی سنگین تر ، نصب پیچیده تر و پرهزینه است.

بتن

مدل بتنی ظاهری مدرن و زیبا دارند اما گزینه ای پرهزینه هستند. دست شویی آشپزخانه بتنی را می توان در رنگ طبیعی خود خریداری کرد و به رنگ های مختلف و پایان های مختلف از جمله صیقل دادن تا براقیت سفارشی تهیه کرد.

گرانیت

مدل گرانیتی شاید شیک ترین سینک های موجود باشند. این نوع سینک فوق‌العاده بادوام، ضد خش و ضد لک است و زیبایی مدرنی را به هر آشپزخانه‌ای ارائه می‌دهد. آنها از سنگ خرد شده ساخته شده‌اند و اغلب در رنگ‌ها یا طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و نوع منحصربه‌فردی از سینک آشپزخانه طراحی شده را ایجاد می‌کنند که مناسب هر دکوراسیون آشپزخانه است.

معرفی رنگ

سینک ظرفشویی های امروزی در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است ، بنابراین مطمئن باشید که در هنگام برنامه ریزی و طراحی آشپزخانه برای ملک جدید خود ، مطابقت مطلوبی خواهید یافت. اتمامات فلزی هنوز هم بسیار مورد توجه هستند. در بین طراحی های معاصر و آشپزخانه محبوبیت بیشتری داشته باشند. انتظار می رود که تقاضا برای طرح های کامپوزیت گرانیت نیز بیشتر شود ، خصوصاً با شناخته شدن خواص ضد باکتریایی این ماده. یک چیز مسلم است ، به نظر می رسد که 2021 بر روی بهداشت و طراحی بالا در پروژه های خودسازی و نوسازی متمرکز باشد.

ارتفاعات استاندارد را حفظ کنید

سینک و میز جلو اولین عناصر یک طراحی مدولار بودند که استاندارد شدند. اما ممکن است ارتفاع پیشخوان آشپزخانه با توجه به قد شخصی که از آشپزخانه استفاده می کند متفاوت باشد. بین قد آرنج و میز جلو شما باید تقریباً 15 سانتی متر فاصله داشته باشد. متعاقباً ، به دلایل مشخص ، سینک ظرفشویی تقریباً همیشه با ارتفاع پیشخوان آشپزخانه برابر است. با این حال ، عمق ایده آل سینک ظرفشویی 56 سانتی متر است

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.