بهزی

جست‌وجو

ایدهای جالب ساخت وسایل با پالت چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ایدهای جالب ساخت وسایل با پالت چوبی

ساخت مبل با استفاده پالت چوبی

به همان شیوه که برای ساخت تخت خواب عمل کردید داشتن یک ست مبلمان پایه کوتاه زیبا نیز امکان پذیر است. فقط کافی است که با انتخاب کوسن و تشک های مناسب فضایی دنج و راحت را به وجود بیاورید. یک میز جلو مبلی با همین مصالح نیز می تواند در کنار چنین مبلی قرار بگیردمسلما خرید یک مبلمان باب میل و سلیقه شما هزینه زیادی را در بردارد. اما تنها چیزی که شما احتیاج خواهید داشت چند پالت چوبی است! همان طور که قبلا هم اشاره کردم، این مبلمان ها بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توانید با تغییر تعداد پالت ها و حتی نوع چیدمان آن ها، اندازه مبل و مدل آن را عوض نمایید. گاهی اوقات نیز با اتصال چند چرخ در زیر مبل انتقال و جا به جایی آن بسیار ساده و آسان تر خواهد بود. علاوه بر این ها از فضای زیر کاناپه برای کتاب ها و وسایل ضروری استفاده می شود.

ساخت میز تحریری با استفاده پالت چوبی

میز تحریری با فضای نگهداری از وسایل در صفحه زیریی آن را نمایش می دهد. برای این میز تحریر بهتر است دنبال پایه های فلزی و مستحکمی بگردید. آن را رنگ آمیزی کنید و با دقت و ظرافت به صفحه دو لایه چوبی متصل کنید.

ساخت جاکفشی با استفاده پالت چوبی

صفحه ای شبیه با آنچه برای باغچه های دیواری ساخته اید می تواند نقش یک جاکفشی را در دکوراسیون منزل شما داشته باشد. با این تفاوت که نیازی به نصب صفحه پشتی آن نیست.

ساخت مبلمان فضای بیرونی با استفاده پالت چوبی

مبلمان چوبی در طراحی محوطه ای که با استفاده از گیاهان پوشش داده شده است به تکمیل شدن حس و حال طراوت و شادابی فضا کمک می کند. چه بهتر که این کار با صرف هزینه کم و به کمک موادی بازیافتی انجام شود. تخته چوب های بلا استفاده را برای این کار در نظر بگیرید..در حالی که حضور چوب در فضا باعث گرم تر شدن و ایجاد صمیمیت می شود، این صندلی و مبل ها انعطاف پذیر بوده و به راحتی با سایر وسایل مانند میز قهوه خوری ست می شوند. همچنین شما می توانید به راحتی آن ها را جابه جا کرده تا به چیدمان دلخواه خود برسید. مانی که یک متریال خام مانند این پالت ها در اختیار دارید همه چیز امکان پذیر می خواهد شد. بنابراین شما طراح یک دکوراسیون می شوید که چوب پادشاه آن است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.