بهزی

جست‌وجو

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیر تخصصی ماشینهای اداری و کامپیوتری

زمان مطالعه 1 دقیقه

تعمیرات ماشین های اداری

خدمات مرکز تعمیرات ماشین های اداری

اگر بخواهیم خدمات مرکز تعمیرات ماشین های اداری را به طور خلاصه شرح دهیم باید به تعمیر دستگاه کپی ، پرینتر ، اسکنر و فکس اشاره کنیم؛ در ادامه این بحث مختصری درباره تعمیر هر یک از این دستگاه ها توضیح خواهیم داد.

تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری شناخته شده است که در ادارات ، سازمان ها ، مدارس ، مراکز چاپ ، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می شود که برای جبران آن همواره باید به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات مختلف آن توجه کنیم. مرکز تعمیرات ماشین های اداری در واحد تعمیرات دستگاه کپی خدماتی نظیر شارژ کارتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب ، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه کپی ، بررسی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی ، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی و … ارائه می شود.
ماشین آلات اداری

تعمیر پرینتر

پرینتر یکی دیگر از ماشین های اداری معروف است که همانند دستگاه کپی کارایی بالایی دارد. نه تنها در ادارات و فضاهای کاری استفاده می شود ، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران است. مرکز تعمیرات ماشین های اداری در زمینه تعمیر پرینتر خدماتی نظیر تعمیر انواع پرینتر های رومیزی ، ایستاده و چندکاره ، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها ، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر ، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر ، بازیابی و ترمیم کابل‌ها ، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری انواع پرینتر ها و … را ارائه می دهد.
ماشین آلات اداری

تعمیرات پروژکتور

تعمیرات پروژکتور به دلیل قطعات و بخش های ظریف به کار رفته در این محصول ، مقوله ای است که کاربران عادی اطلاعات چندانی در مورد آن نداشته و نیاز به دخالت مستقیم تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیرات ماشین های اداری دارد. برای ترمیم این دستگاه به شکل صحیح و بی نقص ، می توانید به نمایندگی تعمیر پروژکتور در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و خدماتی درخور و شایسته را دریافت نمایید. در این مرکز کارشناسان مجرب تعمیرات حضور داشته و با تکیه بر تخصص و تجربه خود ، انواع مشکلات ویدئو پروژکتور را برطرف می نمایند. به دلیل وجود تجهیزات پیشرفته و نوین ، فرایند ترمیم منطبق با استانداردهای روز دنیا انجام شده و از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. تعمیر مشکلات منشور رنگ LCD ، رفع عیوب مربوط به پاور ویدئو ، رفع مشکلات مربوط به پاور لامبلاست ، برطرف کردن عیوب مربوط رنگ CARELWEEL، تعمیرات تخصصی تراشه DMD ، تعمیر مشکلات لنز و اپتیک ، تعمیر و تعویض لامپ ، تعمیر و تعویض فن ، رفع عیوب مربوط به Main Board ، رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل و … از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات پروژکتور به شمار می روند.
ماشین آلات اداری
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.