بهزی

جست‌وجو

انواع سبک های شینیون مو

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع سبک های شینیون مو
سبک های شینیون شامل: سبک اروپایی ، سبک عربی ، سبک کلاسیک ، سبک فشن و … می باشد.

شینیون اروپایی

در شینیون اروپایی از پوش دادن موها به ندرت استفاده می شود. مدل شینیون اروپایی از مدل های ساده ، شیک و پرنسسی می باشد. در شینیون اروپایی کل موها در بالای سر بسته می شود و یا به صورت نیمه باز می باشد. برای فرم و حالت دادن به قسمت های آزاد مو از بابلیس های قطر بزرگ استفاده می شود.
شنیون اروپایی

شینیون عربی

در سبک عربی بیشتر از پروتزهای حجم دهنده استفاده می شود تا از روش پوش دادن ، در روش شینیون به سبک عربی تمام مو را جمع می کنند و به حالت شلوغ و پر حجم در می آورند.
شنیون عربی

شینیون کلاسیک

در شینیون کلاسیک تمام مو در پشت سر و بالا بسته می شود. از زیباترین و پر طرفدارترین شینیون ها سبک کلاسیک می باشد. سبک کلاسیک در هیچ زمانی جذابیت خود را از دست نمی دهد.
شنیون کلاسیک

شینیون فشن

برای شینیون فشن از مدل های جدید و نو استفاده می شود. با تغییر مد حالت ها و فرم موها در شینیون فشن عوض می شود. آرایش مو در شینیون فشن به شکل خلاقانه و گاهی با ترکیب های عجیب انجام می شود.

جذاب ترین مدل شینیون

از پر طرفدارترین مدل های شینیون می توان به شینیون موی بسته اشاره کرد. مدل شینیون بسته ، از سال های بسیار دور تا به الان بین بانوان بسیار مورد توجه بوده است. مدل شینیون بسته در انواع مدل های ساده و پر کار موجود می باشدکه با توجه به نوع لباس ، چهره فرد ، اندازه طول موی فرد و … انتخاب می شود.
شنیون موی بسته
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.