بهزی

جست‌وجو

محل گچبری های مدرن در ساختمان

زمان مطالعه 1 دقیقه

محل گچبری های مدرن در ساختمان
پیش از اینکه بخواهید از انواع طرح گچبری مدرن ساختمان استفاده کنید، باید با نقاط قابل اجرای آن آشنا شوید. البته قطعیت و محدودیتی در انتخاب این نوع نقاط وجود ندارد. اما عموم مشتریان این خدمات، در بخش های به خصوصی از خانه و یا ساختمان های خود از این موارد استفاده می کنند.

گچبری مدرن سقف

از اتاق خوابتان گرفته تا سالن پذیرایی خود، می توانید از انواع طرح گچبری مدرن استفاده کنید. برای این منظور می توانید از گچبری دستی و یا گچبری پیش ساخته بهره ببرید. استفاده از گچبری پیش ساخته، گچبری از قبل ساخته و آماده شده، می تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. از جمله: هزینه ی کمتر زمان اجرای کوتاه تر
البته باید در نظر داشته باشید که اجرای گچبری مدرن پیش ساخته نیازمند دقت و مهارت بالایی است. پس حتما در انتخاب فرد متخصص دقت کنید.

گچبری مدرن دیوار

همانند مورد قبلی، می توان از طرح های گچبری مدرن متعددی برای زیباسازی دیوارها استفاده کرد. به علاوه استفاده از گچبری پیش ساخته می تواند نقش هایی به زیبایی گچبری دستی را با هزینه ی کمتر برای شما به ارمغان آورد. نکته ی حائز اهمیت در طراحی گچبری مدرن دیوار، این است که شما ملزم به رعایت اصول و قواعد خاصی نیستید. به عنوان مثال نیازی به متقارن بودن گچبری دیوارها نیست. شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود و البته مشورت با فردی متخصص، طرح های متفاوتی برای دیوارهای خود ایجاد کنید.
یکی از مواردی که زیاد در گچبری کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، گچبری گلویی( بین سقف و دیوار ایجاد می شود) است. این نوع گچبری از ترک خوردن کنج بین سقف و دیوار جلوگیری می کند. به دلیل اهمیت و زیبایی این نوع گچبری، بسیاری از افراد برای مدرن سازی، از نور مخفی در ایجاد آن استفاده می کنند.

گچبری مدرن ستون

گچبری های ستون در گذشته و در عمارت های باشکوه، موارد استفاده ی زیادی داشتند. امروزه با پیشروی مدرنیته در زندگی مردم، انواع طرح گچبری مدرن ستون هم با تغییرات نسبتا زیادی در مقایسه با گذشته مواجه شده است. طرح های مورد استفاده در گچبری مدرن ستون می توانند از طیف گسترده و نامحدودی از نقوش طبیعی و انتزاعی تشکیل شده باشند.

گچبری مدرن در دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به دانش و تجربه ی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل در انتخاب طرح گچبری مدرن آن باید به موارد متعددی توجه داشت. از جمله: در صورت زیاد بودن ارتفاع ساختمان، می توانید بنا به سلیقه ی خود از گچبری شلوغ و یا خلوت استفاده کنید. اما در صورتی که ارتفاع سقف شما چندان زیاد نیست، بهتر است طرح های گچبری مدرن ساده ای را برای خانه ی خود به کار ببرید. در صورتی که دکوراسیون داخلی ساختمان شما اروپایی است، انواع طرح گچبری مدرن زیر قابل استفاده است: گچبری زبره توپر و توخالی مشبک اسلیمی در صورتی که از سبک دکوراسیون ترنزیشنال استفاده می کنید، می توانید از طرح های زیر بهره ببرید: گچبری مشبک سبک های اسلیم درشت و بدون حاشیه
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.