بهزی

جست‌وجو

قطعات هیدروکن 1

زمان مطالعه 1 دقیقه

قطعات هیدروکن 1

"قطعات هیدروکن"

هیدروکن هم مانند دیگر دستگاه ها از تعدادی قطعه تشکیل می‌شود، قطعات هیدروکن از فولاد منگنزی و ضد سایش ساخته می‌شوند. علاوه بر این آلیاژهای دیگری مانند فولاد کربنی، آلیاژ برنج و فولاد M040 نیز در پوسته هیدروکن و لوازم یدکی آن بکار گرفته می‌شود.

طول عمر قطعات هیدروکن

لوازم مصرفی مهم هیدروکن که کارایی بیشتری نسبت به دیگر قطعات دستگاه هیدروکن دارند منتل کانکیو، باتمشل و تاپشل را می‌توان نام برد که قطعات ذکر شده به دلیل برخورد با بار ورودی و در عملیات اصلی خردایش، این لوازم یدکی هیدروکن بیشتر از بقیه قطعات دستگاه معرض استفاده قرار می‌گیرند، به این منظور ساخت قطعات مصرفی هیدروکن، از جنس فولاد با آلیاژ برنج و فولاد کربنی و دیگر ترکیباتی که در بالا نام برده شد با مقاومت بالا و ضد سایش باید باشند بدلیل طول عمر مفید و همچنین ساخت قطعات هیدروکن فولاد منگنزی مولیبدن‌دار انجام می‌شود.

کانکیو هیدروکن در قطعات هیدروکن

کانکیو  را می‌توان یکی از لوازم یدکی هیدروکن اصلی دانست که وظیفه انداختن فاصله با کمک منتل هیدروکن را در این دستگاه سنگ شکن برعهده دارد. منتل هیدروکن درواقع می‌تواند به‌ صورت خودکار تنظیم شود و عملیات خرد کردن سنگ را همراه با اندازه‌های برای کارفرما انجام دهد. این روند در عصر مدرن روز به روز در حال گسترش است و همواره می‌تواند فرایند خرد کردن سنگ را کاملا بی‌صدا و با استفاده از پیشرفته‌ترین سنگ‌ شکن‌ها انجام دهد. بدین ترتیب فروش کانکیو در شرکت صنعتی سنگ شکن مهر نسبت به دیگر لوازم هیدروکن به‌شدت افزایش یافته است و همواره باید به‌عنوان کیک قطعه اصلی، وظایف خود را به‌درستی انجام دهد تا در نهایت کارفرمایان بتوانند کارایی و بازده مورد نظر را از این سنگ شکن‌ها دریافت کنند. کانکیو منتل هیدروکن می‌تواند ابعاد بزرگ تا نسبتا کوچک را در سنگ‌ها رعایت کند و کاملا پر بازده نسبت به مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های مختلف عمل کند.این کارخانه‌های مختلف در واقع ابعادی از سنگ‌ها را می‌خواهند که برای دستگاه‌های خاص شان مناسب باشدو سنگ‌ها هم آسیبی به این دستگاه‌ها وارد نمی کنند. در اینجا وجود این نکته‌ قابل ذکر است که شرکت صنعتی سنگ شکن مهر با تولید چنین قطعاتی می‌تواند همزمان قطعات و سنگ شکن های مورد نیاز صنایع مختلف کشور را تامین کندو در این امر باعث ایجاد رقابت مفیدی در چنین صنعتی شده است.
کانکیو هیدروکن

"منتل هیدروکن"

منتل هیدروکن مشابه کانکیو و در کنار هم در قطعات هیدروکن کار می‌کند تا در نهایت ترکیب‌شان باعث بسته و باز شدن دهانه سنگ شکن شود. این بسته و باز شدن با سرعت خاصی انجام می‌شود و کاملا توسط خود سنگ شکن کنترل می‌شود. این کنترل در منتل هیدروکن به‌گونه‌ای است که سنگ‌ها در ابعاد لازم کارخانه‌های تولیدی تحویل کارفرما شوند و هیچ ریسک و خطری متوجه اندازه‌های اشتباه سنگ‌های موردنظر نشود. قیمت منتل هیدروکن مطابق کانکیو تعیین می‌شود و معمولا به‌دلیل پیچیده بودن ساخت آن، تاثیر قیمت بالا را روی آن بیشتر متوجه می‌شویم." تاپشل هیدروکن هم کمک می‌کند که این دهانه ها به موقع باز و بسته شوندو سنگ‌ها در برخورد با آن کمترین سایش را تجربه کنند. این روند باعث می‌شود که کارایی کانکیو منتل هیدروکن هم اهمیت بالایی پیدا کند و سنگ شکن به‌دلیل استفاده از قطعات مناسب، عمر و کارایی بیشتری برای ما داشته باشد.
منتل هیدروکن

"بوش برنجی از قطعات هیدروکن"

بوش برنجی را می‌توان جزوی از قطعات روان کننده کار در سنگ شکن‌ها دانست که معمولا تاثیری زیادی روی کاهش هزینه‌ها و وقت می‌گذارد. بوش اسپایدر کوتاه و بلند می‌تواند در زمینه ایجاد اصطکاک خوب کارکرد زیادی داشته باشد و همواره سرعت کار این سنگ شکن را هم بالا می‌رود. سرعت همواره در کار معدن دارای اهمیت بوده است و این به‌دلیل فراوانی و معادن کشور و نیاز به استفاده حداکثری از آن‌ها بوده است. شرکت صنعتی سنگ شکن مهر در این بین با تولید بوش برنجی موردنظر، سعی در بالا بردن دقت کار این سنگ شکن ثانویه بوده است و به‌دلیل موقعیتی که این سنگ شکن در مرحله فرآوری سنگ دارد، در نهایت روی کیفیت خروجی هم بسیار تاثیر می‌گذارد. این تاثیرگذاری روی خود سنگ هم محسوب می‌شود و تنها مربوط به سرعت نخواهد بود. بوش استیل هیدروکن دقت کار روی سنگ را بالا می‌برد و منتل کانکیو می‌توانند در مدت زمان تعیین شده تغییر وضعیت داده و سنگ‌ها در اندازه‌ّای دلخواه به سرانجام خود نزدیک خواهند شد. بوش برنجی می‌تواند بارپذیری را در سنگ شکن‌ها بالا ببرد و بتوانیم در یک واحد زمانی، میزان زیادتری از سنگ‌ها را وارد کنیم و انتظار عملکرد بهتر سنگ شکن را داشته باشیم.

بوش فولادی قطعات هیدروکن

بوش فولی فولادی می‌تواند از جنس سخت آهن ساخته شود و همان کارایی‌های بوش برنجی را به‌شرط ارائه ضریب اصطکاک بیشتر داشته باشد. بوش فولادی مقاومت بیشتری در برابر سنگ‌های سخت‌تر دارد و با انجام یک هزینه بیشتر، کارفرما می‌تواند نیاز به خریدهای بیشتر را در آینده کاملا تغییر دهد. چنین روندی اهمیت بالای کار را نشان می‌دهد و بوش اکسنتریک هیدروکن نمونه بزرگی از چنین لوازم یدکی هیدروکن است. "در این بین، این روان کننده‌ها سبب می‌شوند که سنگ شکن هیدروکن بتواند بار بیشتری را تحمل کند و هیچ ضریب خطای منفی متوجه این کار ما نخواهد شد. با کم شدن این ضریب خطا می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که وضعیت توسط نشان‌گر همواره سبب نمایش داده شود و طول عمر سنگ شکن در طی عملیات کاهش نیابد. بوش کنگره ای هیدروکن در کنار بوش فولی الکتروموتور هیدروکن می‌توانند در توربین‌های بادی هم مورد استفاده قرار گیرند و بدین ترتیب کارکرد آن‌ها را در گرمای زیاد بالا می‌برند. این گرما یکی از شرایط آب و هوایی خاصی است که معمولا در همه‌ی محیط‌ها وجود دارد و وقتی جنس ما در فضای سربسته نباشد، به ‌عنوان یک شرایط خطرناک و تاثیرگذار روی کیفیت و کمیت کار محسوب می‌شود."
بوش فولادی قطعات هیدروکن

"بوش اسپایدر در قطعات هیدروکن"

بوش اسپایدر یکی از موثرترین قطعات هیدروکن مورد استفاده برای مکانیزم‌های خاص معدنی است و معمولا در سنگ شکن‌ها به ‌صورت محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این فناوری هنوز جای کار بسیار در کشور دارد و قطعاتی همچون بوش فولی فولادی هیدروکن هم عملکرد مشابهی را نشان می‌دهند. در کشور ما شرکت صنعتی سنگ شکن مهر بوش پیستون هیدروکن را تولید و عرضه می‌کند و قیمت‌ها کاملا مناسب تاثیری است که روی روند کار می‌گذارند و کارفرما می‌تواند به ‌صورت کامل تاثیرات آن را در روند تولید و طول عمر سنگ شکن‌ها مشاهده کنند. طول عمر همواره مهم بوده است و روان کار کردن سنگ شکن‌ها هم کمک شایانی به چنین روندی می‌کند."
"بوش اسپایدر در قطعات هیدروکن"
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.