بهزی

جست‌وجو

سقف کشسان چیست؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان چیست؟

سقف های کشسان پارچه هایی از جنس پی وی سی به قطر 0.18 و 0.25 میلی متر هستند که به عنوان سقف کاذب قابل بهره برداری هستند. این سقف ها از دو جزء اصلی پروفیل و ممبران پی وی سی تشکیل میشود. این سقف با گرمای زیاد کش می آید و لبه های آن داخل پروفیل آلومینیومی قرار داده میشود. سقف های کششی را میتوانید با کناف یا رابیتس ترکیب یا به تنهایی برای کل سقف استفاده کنید.

مزایای سقف کشسان چیست؟

جلوه بصری خیره کننده ای دارند

هیچکس نمیتواند ادعا کند که یک دیوار خشک و معمولی یا سقف گچی یک اثر هنری است، در مقابل، سقف کشسان به عنوان یک قطعه از طراحی داخلی، این قابلیت را دارد.


سریع اجرا میشوند


در هر روز تا صد متر مربع نصب میشوند. این سقف ها بر عکس سایر سقف ها به دستک های نگهدارنده وسط احتیاجی ندارد.


مقاوم اند

صد کیلوگرم وزن را در هر متر خود تحمل میکنند. در هنگام زلزله علاوه بر این که جان شمارو به خطر نمی اندازند، آوار فروریخته شده را هم در خود نگه میدارند.


یکپارچه و بدون درز اجرا میشوند

سقف های کشسان در نهایت عرض 5 متر و طول 30 متر به صورت کاملا یک تکه و بدون درز اجرا میشوند. این سقف ها رکورد دار یکپارچه ترین متریال در دکوراسیون هستند.

به تعمیرات نیازی ندارند

سقف های گچی بعد از مدتی ترک میخورند و یا با نشتی لوله نم میکشند و یا کپک یا قارچ میزنند. سقف های کشسان تنها ممکن است پوسیده شوند که آن هم حدودا 30 سال طول میکشد. این سقف ها شمارا از شر رنگ آمیزی های دوره ای راحت میکند.

همچنین پس از ترکیدن لوله یا نشتی آب، به راحتی باز میشوند و پس از تعمیرات مربوطه دوباره مثل روز اول با همان ظرافت اجرا میشوند.


قابل شستشو هستند

به راحتی میتوانید انواع لکه ها و کثیفی را از روی این سقف ها با یک دستمال مرطوب پاک کنید حتی لکه رنگ!

ضد آب هستند

واترپروف بودن این سقف ها این امکان را به شما میدهد تا در استخر ها، حمام ها و سرویس های بهداشتی نیز بدون دغدغه نم کشیدگی و پوسیدگی از آنها استفاده کنید.


قابلیت جابجایی دارند

سقف های کشسان را میتوانید باز کنید و به محیط دیگری انتقال دهید.

عایق حرارتی هستند

سقف های کشسان عایق حرارتی هستند و به کاهش مصرف انرژی شما کمک مبکنند.

سقف های کششی چه انواعی دارد؟


سقف کشسان ترنسپرنت

زیر این سقف ها نورپردازی اس ام دی انجام میشود و سپس سقف کشسان اجرا میشود. این نوع سقف های کشسان بیشترین شباهت به نور آسمان را دارند و پراکندگی کامل نور در محیط را تضمین میکنند. این سقف ها طبیعی ترین و سالم ترین راه حل برای نور مصنوعی در محیط داخلی شما هستند. به لطف این نور یکنواخت و نرم هر چیزی بهتر و زیبا تر دیده میشود.

سقف کشسان آیینه ای

این سقف ها ریز به ریز جزئیات دکوراسیون را همانند یک آیینه منعکس میکنند.
سقف های آیینه ای راه حلی مناسب برای محیط هایی با سقف های کوتاه میباشند . این سقف ها به محیط داخلی شما عمق میدهند و به سبب آن محیط شما بزرگتر جلوه میکند.
این خاصیت انعکاس توسط متریالی با ضریب اطمینان بالا تولید میشود ، به صورتی که علاوه بر اینکه وزن خیلی سبکی (5 کیلوگرم در متر مربع)دارند,200کیلوگرم تحمل بار در هر متر مربع دارند و در صورت ریزش آوار ،حافظ جان شما هستند.
همچنین سقف های آیینه ای قابلیت اجرای نامحدود تجهیزات زیر سقف را دارند

سقف کشسان چاپی

این نوع سقف ها محیط خانه، اداری، رستوران و هر محیط داخلی را به یک اثر هنری تبدیل میکنند. مدل چاپی را می توان در سقف ها، دیوارها، چراغ ها، قطعات مبلمان، فرم های سه بعدی و غیره استفاده کرد. سقف های چاپی را میتوانید به منظور افزودن هویت بصری به محیط داخلی خود استفاده کنید. در قسمت زیر سازی این سقف ها نورپردازی انجام میشود تا هرچه بیشتر جلوه کنند.
از این سقف ها میتوانید به عنوان جایگزین پتینه استفاده کنید، سقف آشپزخانه خود را تبدیل به یک تابلو نقاشی کنید و یا آسمان را در سقف حمام خود ببینید.


سقف کشسان ساتین

سقف های کشسان ساتین پوشش هایی مات با رنگ های متنوع و مختلف، یک راه حل خوش قیمت و سریع برای پوشاندن سقف های قدیمی و یا ایجاد سقف های جدید هستند. با سقف های ساده در هر روز میتوانید تا صد متر مربع سقف کاذب نصب کنید. این سقف ها سریع ترین راه حل برای سقف کاذب میباشند. با سقف های ساده تا سی سال شما بی نیاز از هرگونه بتونه کاری و رنگ آمیزی خواهید بود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.