بهزی

جست‌وجو

مراحل نقاشی دیواره ها

زمان مطالعه 1 دقیقه

مراحل نقاشی دیواره ها

۱. پاک سازی فضا

اولین مرحله کار نقاشی ساختمون پاک سازی دیواره ها و فضاست. قبل از هر چیزی باید دیوارها رو کاملاً با آب گرم و صابون شست تا هر کثیفی یا گردوغباری از روی فضا پاک بشه.

۲. بتونه کاری

خدمات نقاشی احدی
در این مرحله باید هر قسمتی از دیوارها که آسیب دیده و یا خراش های کوچکی برداشته رو بتونه کاری کنید. این کار باعث می شه تا سطوح تو رفته پر بشه و تمام سطح دیوار یکدست و آماده نقاشی بشه.

۳. استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر اهمیت زیادی داره که یکی از اون ها بالا بردن مقاومت رنگ اصلی دیواره و زیبا کردن رنگ اصلیه. ممکنه بپرسید پرایمر چیه؟ که در جواب باید گفت: پرایمر یک رنگ پایه است که نقاشای حرفه ای قبل از رنگ زدن دیوار ازش استفاده می کنن و تمام سطح دیوار رو با پرایمر نقاشی می کنن. به طورکلی پرایمرها در دو رنگ تو بازارن: خاکستری و سفید که بسته به رنگ اصلی ساختمون یکی از اون ها استفاده می شه.

۴. دست به کار شو

اولاً توصیه می کنیم برای نقاشی اصلی از تمام تجهیزات عالی مثل قلم موهای درجه یک، غلطک رولی و … که مربوط به نقاشی دیوار است استفاده کنید تا نقاشی ساختمون همون چیزی بشه که می خواین. علاوه بر این روش های ایجاد خلاقیت در نقاشی ساختمون خیلی زیاده و می تونید با اندکی خلاقیت دیوارهای خونتون رو خلاقانه رنگ آمیزی کنید. اگر هم شک دارید که ممکنه از پسش برنیاین، کار رو بسپارید به کاردان اش.
خدمات نقاشی احدی
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.