بهزی

جست‌وجو

کوییک؛ اسپرت‌ترین خودرو سایپا

خودرو کوییک از پرطرفدارترین تولیدات کارخانه ساپیا است که با توجه به طراحی اسپرت و مناسبش محبوبیت خوبی میان قشر جوان جامعه پیدا کرده است. ماشین کوییک که از محصولات پرفروش سایپا است از زمان رونمایی تا کنون افزایش قیمت چشمگیری داشته است، ولی همچنان از انتخاب‌های خوب بازار خودرو محسوب می‌شود. متاسفانه طراحی بسیاری از ماشین‌های تولید شده توسط کارخانه‌های بزرگ اتومبیل سازی کشور چنگی به دل نمی‌زند، اما خوشبختانه خودرو کوییک سایپا از نظر طراحی دوست داشتنی و اسپرت است و به دلیل اندازه تقریبا کوچک آن میان جوانان طرفدار بیشتری دارد.

ساینا؛ از زیباترین و با کیفیت‌ترین محصولات ساپیا

خودرو ساینا از جذاب‌ترین تولیدات کارخانه ساپیا است و از آن به عنوان یکی از زیباترین ماشین‌های ایرانی یاد می‌شود. همین زیبایی ظاهری باعث شده است تا ساینا در بین پرفروش‌ترین خودرهای بازار حضور داشته باشد. سایپا بعد از مدتی تصمیم به تغییر دادن شکل ظاهری تیبا و همینطور بهبود عملکرد فنی آن گرفت که ماحصل آن تولید خودرو «ساینا» شده است. به طراحی نامناسب اکثر خودروهای تولید داخل ایران در بخش قبل اشاره شد ولی ساینا برخلاف این روند از طراحی و ظاهری زیبا بهره می‌برد که بدون شک از عوامل تاثیرگذار در فروش آن است.

خودرو تیبا۲

ایجاد تغییرات یا اصلاح نسخه قدیمی یک خودرو، از راهکارهای مورد علاقه کارخانه‌های اتومبیل سازی در ایران است. آنها از این شیوه برای طراحی و تولید خودرو جدید استفاده می‌کنند. ماشین تیبا ۲ نیز از دل همین تفکر و ایده متولد شد و بعد از ایجاد تغییراتی بر روی خودرو تیبا، به بازار عرضه گردید. ماشین تیبا ۲ یکی دیگر از محصولات پرفروش بازار خودرو ایران و شرکت سایپا است که با طراحی ساده و قابل قبول خود، جایگاه مناسبی در بین خریدارن پیدا کرده است. طراحی تیبا ۲ از جمله بهترین خودرو سایپا، به گونه‌ای است که می‌توان آن را نمونه هاچ بک تیبا معمولی نام‌گذاری کرد. نسخه جدیدتر تیبا از ظاهری مناسب بهره می‌برد و با اینکه ماشینی جمع و جور است اما فضای داخلی مناسب‌تری برای سرنشینان دارد، به همین دلیل علاوه بر جوانان انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها نیز به حساب می‌آید.
بهترین خودروهای سایپا
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.