بهزی

جست‌وجو

چطور می توان یک خانه شیک داشت؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

چطور می توان یک خانه شیک داشت؟

1 استفاده از پرده های بلند

ساده ترین و البته مهم ترین ایده برای بلندتر نمایش دادن یک فضا، استفاده از پرده هاییه که از زیر سقف تا زمین امتداد دارن. این سبک طراحی پرده می تونه دیوارها و اتاق یا سالن رو با ارتفاع بیشتر نشون بده.

2 استفاده از کاغذ دیواری های عمودی راه راه

کاغذ دیواری هایی که راه راه های عمودی و افقی دارن، در راستایی که راه راه اون ها کشیده شده فضا رو بزرگتر نشون میدن. یعنی اگر راه های عمودی باشه فضا بلندتر و اگر افقی باشه، دیوار کشیده تر به چشم میاد. به این نکته هم توجه داشته باشین که لزومی نداره راه راه های عمودی کاملا صلب و رسمی باشن و میتونین طرحی انتخاب کنین که طراحی و گل و بته های اون به شکل عمودی نقش بسته باشن.
چطور می توان یک خانه شیک داشت؟

3 تزیینات و گچبری های دیواری با المان های عمودی کشیده و باریک

تزیینات و گچبری های دیوار، برای خونه های بزرگ و دیزاین به سبک کلاسیک گزینه بسیار مناسبی هستن. علاوه بر اینکه جلوه لوکس و زیبایی ایجاد می کنن، می تونین با مهارت و قاب بندی درست ارتفاع اون دیوار رو هم بیشتر جلوه بدین.

4 اکسسوری هایی با تم عمودی کشیده

استفاده از اکسسوری هایی که تم عمودی دارن، چشم رو به سمت بالا هدایت میکنه و به این روش، جلوه بلندتری روی دیوار ایجاد میشه. این اکسسوری ها ممکنه یک مجسمه یا آباژور با ارتفاع زیاد و کشیده باشن و یا تابلو و قاب های دیواری که کشیدگی اون ها روی ارتفاع هست (و نه عرض)
چطور می توان یک خانه شیک داشت؟

5 عدم تزیین سقف با المان های کاذب شاخص و بزرگ

هرقدر سقف یک فضای متوسط رو پایین بیارین و با سقف های کاذب حجیم و پیچیده بزرگتری در نظر بگیرین، نه نتها به لحاظ فیزیکی کوتاه تر میشه، بلکه فضا رو هم شلوغ تر و کوتاهتر به نمایش میگذاره. دقت کنین که در مورد سالن یا خونه ای که به خودی خودش ارتفاع قابل توجهی داره صحبت نمی کنیم، بلکه بحث این نکته در مورد خونه های (اغلب آپارتمانی) هست که ارتفاع مفید فضا رو به شکل حداقلی در نظر گرفتن.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.