بهزی

جست‌وجو

ویژگی آپارتمان لوکس مسکونی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژگی آپارتمان لوکس مسکونی

قسمت های مختلف آپارتمان شیک و لوکس مسکونی

یک آپارتمان با داشتن همزمان چندین ویژگی می‌تواند به‌اصطلاح لوکس شود. از استفاده از مصالح مناسب در طراحی و ساخت آن گرفته تا انواع خدمات رفاهی و بهداشتی آن گرفته تا استخرهای اختصاصی و کابین‌های شیشه‌ای حمام، اینترنت اشیا و خانه هوشمند، و البته سیستم‌های گرمایشی-سرمایشی مناسب با قابلیت ذخیره انرژی و کاهش مصرف بخشی از این امکانات هستند.

آشپزخانه

آشپزخانه بخشی از خانه است که نه فقط وظایف پخت و پز در آن انجام می‌شود که بخشی از سبک زندگی شخصی صاحب خانه محسوب می‌شود. برای همین در بازار تفاوتی بین محصولات لوکس و محصولات معمولی قائل می‌شوند که بر اساس آن محصولات گران‌تر، به‌خصوص آنها که از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار هستند لوکس محسوب می‌شود. لوازم خانگی آشپزخانه در یک آپارتمان لوکس و مدرن مسکونی شامل ماشین‌ها و دستگاه‌های مختلف فرآوری و شستشوی ظرف و لباس می‌شود که باز هم همگی لازم است از انواع قدرتمندتر بازار خریداری شوند. بعضی از برندهای لوازم خانگی محصولات متنوعی برای آشپزخانه‌های لوکس تولید می‌کنند که کاربران به آنها دسترسی دارند. کاردها و قاشق چنگال‌ها، سری چاقو و چیزهایی مانند این از جنس استیل ضد زنگ با طراحی مدرن و جدید باشند.
ویژگی آپارتمان لوکس مسکونی

پذیرایی

با توجه به اندازه آپارتمان امکانات پذیرایی می‌تواند گسترده باشد و شامل اجزای مهمی از خانه مثل بالکن و بار و گلخانه شود یا محدود به یک دست مبل 7 نفره، یک میز غذاخوری 6 تا 8 نفره، امکانات پذیرایی از 8 نفر یا بیشتر شود. در بازار انواع مبل‌های چوبی استیل و مرغوب با کیفیت ساخت بالا و روکش‌های لوکس با عنوان مبلمان لوکس به فروش می‌روند. این موارد امکانات پایه‌ای هستند و موارد پذیرایی در یک آپارتمان باید در سطح کاملا مرفهی باشند تا به آن لوکس گفته شوند.

اتاق خواب-خواب مستر

اتاق خواب مستر مانند یک سوییت در داخل یک آپارتمان مدرن قرار می‌گیرد و شامل امکانات رفاهی اختصاصی مانند سرویس بهداشتی و دوش، یخچال کوچک، پرده‌های مجلل و کمدهای جادار با آینه‌های قدی باکیفیت می‌شود. استفاده از کابین های شیشه‌ای حمام لاریس در هر 2 مدل فریم‌دار و بدون فریم برای تبدیل کردن یک واحد آپارتمان به یک آپارتمان لوکس مسکونی راهکاری ساده و جذاب برای آپارتمان‌های نوساز لوکس مسکونی است.

حمام و سرویس بهداشتی

فرقی نمی‌کند قصد داشته باشید واحد مسکونی خود را بازسازی کنید یا یک واحد را از نو طراحی کنید، استفاده از شیشه در واحدهای مدرن مسکونی با مصالح ساختمانی مثل سرامیک‌های باکیفیت و تاسیسات استیل مرغوب راهکاری هوشمندانه برای افزایش جذابیت طراحی فضای داخلی اتاق خواب مستر محسوب می‌شود. استفاده از درهای شیشه‌ای برای حمام و سرویس بهداشتی قبلی برای مدرن‌سازی و لوکس ساختن واحدهای قدیمی خوش‌ساخت راهکار رایجی است. همین طور استفاده از کابین های شیشه ای دوش لاریس در دو نوع فریم‌دار و بدون فریم برای این کار توصیه می‌شود.

اتاق کودک

اتاق کودک یکی از امکانات رفاهی آپارتمان های لوکس مسکونی مدرن است که فضای آرامی برای سرگرمی کودکان در ساعت‌هایی از روز خارج از اتاق شخصی آنها ایجاد می‌کند. در این اتاق با توجه به سن و نیازهای کودک و مادر امکانات مختلفی از اسباب‌بازی و دستگاه‌های بازی و سرگرمی تا تغذیه و ورزش لازم است در دسترس قرار داشته باشند تا آپارتمان لوکس محسوب شود. استفاده از کابین دوش لوکس در واحدهای لوکس مسکونی راهکاری جذاب برای تبدیل اتاق کودک این واحدها به محیطی آرام و قابل اطمینان است.
ویژگی آپارتمان لوکس مسکونی
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.