بهزی

جست‌وجو

کاربردهای سنگ لاشه چیست؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاربردهای سنگ لاشه چیست؟

🔹♦️🔹کف سازی🔹♦️🔹

به صورت کلی از سنگ لاشه و کاربردهایی که این نوع سنگ دارد در کف ساختمان‌ها مانند حیاط و مسیر ورودی خانه‌های باغ ویلا‌ها معمولاً از این نوع آن‌ها استفاده می‌کنند که یک نمونه رایج از استفاده سنگ لاشه در بناهای مختلف می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که کف سازی با سنگ لاشه در دو مدل ورقه‌ای و قلوه سنگ قابلیت اجرا دارد.

🔹♦️🔹نمای دیوار باغ🔹♦️🔹

از بهترین سنگ نما برای دیوار باغ، سنگ لاشه است. نمای سنگ لاشه و لاشه‌سنگ برای دیوار و نمای ساختمان‌های باغی کاربرد بسیار زیادی دارد. در واقع می‌توان گفت که ساخت حریم مشخص و استفاده از یک سازه طبیعی در محوطه‌سازی باغ در اجرای نمای دیوار باغ با سنگ لاشه انجام می‌شود. محوطه سازی باغ با سنگ لاشه بسیار زیبا می‌شود.

🔹♦️🔹کف حیاط🔹♦️🔹

بافت سنگ مطلوب بر روی زیبایی کف حیاط تاثیر می‌گذارد، سنگ لاشه کف حیاط برای ساختمان‌هایی است که ما از محوطه وسیعی دارند و در طرح‌های مختلف متناسب با فضای محیط انجام می‌شوند.

🔹♦️🔹ساخت استخر🔹♦️🔹

جالب اینجا است که شما بدانید ساخت استخر با سنگ لاشه به دلیل اینکه این سنگ‌ها استحکام بسیار بالایی دارد و همچنین طرح طبیعی دارد و قیمت پایینی دارند در بین سنگ‌های ساختمانی دیگر متقاضیان بیشتری دارد و همچنین کاربرد بسیار خوبی در استخر دارد.

🔹♦️🔹ساخت دیوار باغ🔹♦️🔹

بیشترین کاربرد استفاده از سنگ لاشه در طرح نمای ساختمان برای ساختمان‌های بیشتر می‌باشد. از سنگ لاشه مالونی بیشتر برای نماهای ساختمانی استفاده می‌شود. دیوارچینی با سنگ مالون و اجرای سنگ مالون دیوار باغ از این مصارف بسیار کاربردی این نوع سنگ‌ها در پروژه‌های ساختمانی می‌باشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.