بهزی

جست‌وجو

انواع درب شیشه‌ای سکوریت

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع درب شیشه‌ای سکوریت

🔷درب شیشه‌ای سکوریت کشویی🔷

درب شیشه‌ای سکوریت کشویی به دو صورت دستی و اتوماتیک ساخته می‌شود. این نوع درب، بسیار پرکاربرد و مقرون‌به‌صرفه است و معمولاً در مغازه‌ها و فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. افرادی که مغازه‌ای با فضای بسیار محدود دارند، می‌توانند از درب‌های شیشه‌ای سکوریت کشویی استفاده کنند. در نوع دستی آن، درب مذکور با دست باز و بسته می‌شود و در نوع اتوماتیک، درب روی یک ریل حرکت می‌کند.

🔷درب شیشه‌ای سکوریت لولایی🔷

درب شیشه‌ای سکوریت لولایی به‌صورت دستی و اتوماتیک در صنعت ساختمان‌سازی ساخته می‌شود. نوع دستی آن به‌صورت پروانه‌ای حول یک لولا باز و بسته می‌شود و نوع اتوماتیک از طریق نیروی کامل مکانیکی نیز باز و بسته می‌شود. درب‌های شیشه‌ای سکوریت لولایی در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود که ازاین‌حیث، مورد استقبال مغازه‌داران و صاحبان فروشگاه قرار گرفته است. همچنین قیمت خرید درب شیشه‌ای سکوریت لولایی نسبت به سایر درب‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

🔷درب شیشه‌ای سکوریت ریلی🔷

درب شیشه‌ای سکوریت ریلی، پرکاربردترین درب شیشه‌ای سکوریت در بازار ایران محسوب می‌شود. این نوع درب در فضای محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و تنها نیاز به یک فضا در کنار درب دارد تا پنل شیشه‌ای به‌درستی پشت آن قرار بگیرد. این نوع درب را می‌توان در مغازه، راه‌پله و سرویس بهداشتی استفاده کرد. درب شیشه‌ای سکوریت ریلی به‌صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و اغلب در اماکن پرتردد مانند بانک، بیمارستان و مراکز اداری و تجاری نصب و به کار برده می‌شود. نوع اتوماتیک درب شیشه‌ای سکوریت ریلی، مانع هدر رفتن انرژی کاذب می‌شود و از ورود گردوخاک و آلودگی صوتی دوری می‌کند.

🔷درب شیشه‌ای سکوریت اسپایدری🔷

درب شیشه‌ای سکوریت اسپایدری یکی از جدیدترین انواع درب‌های شیشه‌ای سکوریت در صنعت ساختمان‌سازی به شمار می‌آید و هنوز در بازار به‌صورت گسترده رایج نشده است. این نوع درب‌ها به‌صورت تک لنگه یا دو لنگه طراحی می‌شوند. سکوریت به‌کار رفته اغلب به‌اندازه 10 میلی‌متر است. انتخاب نوع شیشه در انواع درب شیشه‌ای سکوریت مذکور بستگی به کاربرد فضا داشته و بر مبنای آن، شیشه با ضخامت مناسب انتخاب می‌شود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.